Hello There, Guest! Login or Register


Splitsing van Belgie
#1
Tjah de titel zegt het, wie is voor / tegen? Nederlanders mogen natuurlijk ook reageren.

Groetjes , btw ik ben tegen
#2
Kan me dus geen bal schelen :+
#3
Gedeelte naar Frankrijk, gedeelte naar NL en gedeelte naar D'land? :+
#4
Zou je dan Vlaanderen of Wallonie bij Holland willen :D
#5
Vlaanderen of course

Frankrijk mag dan dat wallonie hebben met die rottaal van ze ;(
#6
(09-21-2008, 02:29 PM)GTA_Rules link Wrote: Zou je dan Vlaanderen of Wallonie bij Holland willen :D

Ondanks dat ik me niet uitgesproken heb of ik uberhaubt wel wat erbij wil, lijkt het me vrij logisch gezien ik 3 gedeeltes noemde: Franstalig, Nederlandstalig en een klein stukje Duitstalig. :+
#7
ik ben voor splitsing
#8
Ik ben voor Want Belgié moet gwn bij NL hooren want de taal spreken ze all ( soort van ) en als belgie bij ons hoort GAAN WE DE WERELD OVER HEERZEN....om daarna iedereen in de wereld  Nederlands te leren, want waarom: Engels, Duits en frans leren. < welke idiot heeft nou weer verzonen dat,dat de wereld taal moet zijn.

Daarom zegt deze wijze jongen.....Belgie join Nederland zo dat we de wereld kunnen over heerzen en een nieuwe wereld taal kunnen maken, WANT Nederlands is niet zo moeilijk om te praten (wel om te typen in mij geval)

De rest van de wereld is gewoon te lui om Nederlands te leren  O-)
#9
Begin jij anders eerst is met het goed spreken van je eigen taal, s0mb0dy.
#10
(09-22-2008, 10:02 AM)estroe link Wrote: Begin jij anders eerst is met het goed spreken van je eigen taal, s0mb0dy.



Essie essie essie toch......dit laat weer zien dat jij een IQ van 3 heb,,,,Ik typ gewoon klote Nederlands, en ik praat wel goed nederlands.....Dus niet haten jij kleine fap hoeah :z