Hello There, Guest! Login or Register


Splitsing van Belgie
#11
Vlamingen praten normaal gewoon vlaams tegen elkaar, maar de meeste kunnen wel deftig Nederlands spreken. We moeten toch Nederlands spreken in school. :+
#12
we huren Korea in om duitsland aan te vallen, zo pakken bij belgie en nemen bij duitsland over, natuurlijk geven we die Koreaen ooks iets, (oost duitsland)
#13
(09-22-2008, 05:15 PM)s0mb0dy link Wrote: Essie essie essie toch......dit laat weer zien dat jij een IQ van 3 heb,,,,Ik typ gewoon klote Nederlands, en ik praat wel goed nederlands.....Dus niet haten jij kleine fap hoeah :z


_O- _O- _O- _O-
#14
lol loosers , wie zegt er dat de Hollanders van vlanderen wilt ? xD  _O- _O- _O- _O-

En waroom belgie in 2 twee vershielede land doen ?


@ Twillight , good luck to find a job if you can only speak Dutch  :X
#15
(09-22-2008, 05:22 PM)AzKiller link Wrote: lol loosers , wie zegt er dat de Hollanders van flanderen wilt ? xD  _O- _O- _O- _O-

En waroom belgie in 2 twee vershielede land doen ?


@ Twillight , good luck to find a job if you can only speak Dutch  :X


Naawb.....echt Azkiller....Dit laat maar weer eens zien dat het iq van "Azkiller" niet zo hoog is want als je leraar Nederlands woord hoef je geen engels te kennen......Je bent weer lekker bezig.....ROEPEN ROEPEN en niet denken....Was iedereen maar zo wijs als deze jongen (me)  O-)
#16
(09-22-2008, 06:42 PM)s0mb0dy link Wrote: Naawb.....echt Azkiller....Dit laat maar weer eens zien dat het iq van "Azkiller" niet zo hoog is want als je leraar Nederlands woord hoef je geen engels te kennen......Je bent weer lekker bezig.....ROEPEN ROEPEN en niet denken....Was iedereen maar zo wijs als deze jongen (me)  O-)
      ^
      |
      |
      |
Holanse hoer
#17
ik ben er van overtuigd dat een atoombom op belgië gooien nog altijd de best oplossing is, meteen alles opgeruimt  _O- _O-
#18
(09-23-2008, 03:16 PM)Master link Wrote: ik ben er van overtuigd dat een atoombom op belgië gooien nog altijd de best oplossing is, meteen alles opgeruimt  _O- _O-

Dan ben je zelf ook best wel dood :(
#19
(09-23-2008, 03:16 PM)Master link Wrote: ik ben er van overtuigd dat een atoombom op belgië gooien nog altijd de best oplossing is, meteen alles opgeruimt  _O- _O-

Pff zelfs mijn zeikstraal is nog beter dan een kutbom.
#20
(09-23-2008, 03:38 PM)Twilight link Wrote: Dan ben je zelf ook best wel dood :(


Doet dat maar niet....we geven Belgié  gewoon een curses Nederlands en een curses hoe ze veters moeten strikken :)

Deze s0mb0dy zegt: Eerst curses Nederlands daarna een curses over hoe je Veters moet strikken,,,,,,Atoom boom is een vorm van zin-loos-geweld,,,,en waarom zin-loos-geweld als je ze, kan manupileren met een cursers veters strikken ze zullen daar dol blij mee zijn :)


@Azkiller:....Waneer ga jij nou eens leren dat Privé en forums geschijden hoore te blijfen :o