Threads: 414
09-07-2009, 08:03 AM
(This post was last modified: 09-07-2009, 08:43 AM by Peter)
http://lvp.cc/
C'est fini. Bedankt voor uw inspanningen maar hier heb ik geen zin in. Ik had meer van jullie verwacht.
Dan gaan we maar door met de huidige koers. De videokaart voor de prijsvraag zal ik verkopen en de nieuwe server zal ik afzeggen. Top, heren, ik ben trots op jullie. Dit is absoluut een instelling die we moeten aanhouden, dan komen we vast verder!
|
Threads: 447
Zoals ik eerder aangegeven heb werk ik tegenwoordig fulltime, ik heb de afgelopen week daarnaast ook nog is dubbele shifts gedraaid waardoor mijn dag weinig tot geen vrije tijd kende. Ik heb dus niet echt tijd gehad om dingen te schrijven. Heb ik ook gisteren nog even herhaald richting Sander gezien wij die dingen zouden maken. Ik ben toevallig destraks gebeld dat het zo rustig is dat ik toch niet hoef te komen, dus ik kan vandaag voor de verandering wel iets doen.
Dus als je dit leest, poke me @ IRC aub.
|
Threads: 186
Ik vind dit erg jammer, ik ben veel bezig geweest met restylen devteam, en heb daardoor misschien niet heel veel over de site gezegd, hoewel ik af en toe best wat dingen heb gezegd in het IRC kanaal, ook andere dingen werden gedaan door verschillende mensen, ik heb mensen FAQs zien schrijven, ik heb mensen rules zien schrijven en al dat soort dingen, en vind het daarom teleurstellend dat het zo zou moeten eindigen. Ik zie graag dat er toch door gegaan wordt, de site was ver, wesley en ik waren hard op weg, en nu eindigt het zo.
Ik waardeer ook zeer wat je so far allemaal aan de site hebt gedaan, en het zag er ook echt mooi uit, dus ik vind het echt zeer jammer dat er op zo'n manier de stekker uit getrokken wordt.
Laten we proberen er samen wat van te maken, er zijn genoeg mensen die heus wel een uurtje of wat hebben om een policy te schrijven, en dan kunnen we samen een mooi iets van 2.0 maken, wat LVP zo hard nodig heeft.
Ik hoop dus zeker dat er toch nog verder gegaan kan worden, ik ga in elk geval door met de dev dingen, omdat het mij ook duidelijk is geworden dat daar duidelijk behoefte aan was, en dat we er weer een veel beter lopend devteam van konden maken.
Ik begrijp dat het voor jou echt kut is als je zoveel tijd in de site steekt en niet veel input krijgt, maar ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die wel wat kunnen doen, dus laten we het gewoon samen doen...
|
Threads: 414
09-07-2009, 06:20 PM
(This post was last modified: 09-07-2009, 06:25 PM by Peter)
En dat is precies het probleem. Ik weet dat Richard een baan heeft gekregen, echter wisten anderen dat niet. Vorige week maandag is Richard vijf minuutjes ingame geweest, woensdag een half uur en donderdag bijna twee uur. Op vrijdag ben je ook nog 20 minuutjes ingame geweest. Dat zijn ruim 115 minuten in de afgelopen week, minuten die blijkbaar wel in-game konden worden besteed, maar het was te druk om te reageren op de website en progressie. Anderen zijn al weken met een enkele pagina bezig en laten niets van zich horen. Weer anderen geven (zeer terechte) kritiek op mij, waar ik op reageer en zeggen vervolgens niets meer. En dan heb je ook nog de leden die gewoon helemaal niet participeren.
Wees nou eens eerlijk, wat moet ik hier nou mee? Ik respecteer jullie allemaal en neem doorgaans uitgebreid de tijd om te reageren op vragen, suggesties en klachten, maar ik heb het gevoel alsof ik niets dan onduidelijkheid terug krijg. Natuurlijk wil ik ook door met dit traject, maar niet op deze manier, dan eis ik duidelijkheid van degene die mee willen werken en het verlaten van #LVPv2 van diegenen die dat niet willen. We zijn allemaal volwassen mensen en de reden dat ik dit hier post is omdat jullie geen acties in de trend van "ik stop ermee" gaan uitvoeren, maar liever de discussie aangaan. Doe dat dan ook met de website, geef reactie waar nodig of verlaat het kanaal als je geen reacties en/of suggesties wilt geven. Dit is precies wat ik op 30 augustus gevraagd heb, en slechts een persoon heeft hiernaar geluisterd.
Of wees duidelijk, of stop met het rondhangen in #LVPv2 waar de suggesties komen. Ik wil nog steeds duidelijkheid van diegenen die zich hierdoor aangesproken voelen en verwacht dat ook zeker als opbouwende kritiek terug te krijgen. Of ik iemand iets kwalijk neem laat ik in het midden, sterker nog, dat mag je voor jezelf bepalen, maar dit is dus precies de reden dat ik een LVPv2 taskforce opgezet had: de besluitkring en rommel eromheen te minimalizeren. Nu zitten we alweer met nóg een IRC kanaal waarin mensen rondhangen en niets doen. Wees er dan niet.
Ik hou de stekker er voorlopig uit tot anderen hier ook gereageerd hebben. Daarna zal ik herbesluiten indien ik dat nodig acht.
|
Threads: 447
(09-07-2009, 06:20 PM)Peter link Wrote: En dat is precies het probleem. Ik weet dat Richard een baan heeft gekregen, echter wisten anderen dat niet. Vorige week maandag is Richard vijf minuutjes ingame geweest, woensdag een half uur en donderdag bijna twee uur. Op vrijdag ben je ook nog 20 minuutjes ingame geweest. Dat zijn ruim 115 minuten in de afgelopen week, minuten die blijkbaar wel in-game konden worden besteed, maar het was te druk om te reageren op de website en progressie.
Klopt, ik ben inderdaad ingame geweest. Cheaters ingame en ben daarna blijven hangen. Zoals ik ook op IRC zei(of in mn post hierboven) is het niet alleen van nu. Ik had mijn tijd toen beter kunnen besteden inderdaad.
|
Threads: 118
Ik zal, in ieder geval tijdelijk, niet meer in #lvpv2 rond idlen. Heb het nog vrij druk en mijn vrije tijd besteed ik op het moment meer aan ontspannen. Ik blijf me inzetten voor LVP, maar ben op het moment meer bezig met mappen en (voornamelijk) Jay helpen met testen. Ik heb het gevoel dat ik me daar nuttiger kan maken. Voor de website vind ik de progressie geweldig, unieke features die geen enkele andere server heeft. Ik heb echter niet het gevoel dat ik daar erg aan kan bijdragen. Af en toe wat testen, commentaar geven als iets in een browser er niet goed uit ziet; daar zijn tig andere mensen voor. Als ik binnenkort niet meer tig dingen aan mijn kop heb en het gevoel heb dat ik me echt nuttig kan maken kom ik graag weer terug, indien gewenst.
|
Threads: 46
09-08-2009, 02:57 PM
(This post was last modified: 09-08-2009, 02:59 PM by Dennis)
Ik had gezegd gisteravond al te zullen reageren, maar door wat e-drama betreffende Maka en Beethi waar ik ongewild bij in betrokken werd is hier uiteindelijk niets meer van gekomen. Daarom nu...
Zoals ik al aangaf heb je 100% gelijk Peter. In mijn betoog van enkele dagen geleden heb ik zelf gezegd te zullen proberen een discussie-iets op te starten. Tot nu toe nog niet gebeurt. Ook heb ik niet gereageerd op je reactie, hoewel ik dat wel van plan was. Excuses hiervoor.
Het management is gewoon een log, oud en sloom apparaat geworden, waarvan veel leden al geruime tijd weinig interesse en betrokkenheid met LVP danwel de sa-mp community tonen. De splitsing van het management en de oprichting van een seperaat GTA management is een goede stap geweest, maar toch vindt de meeste communicatie nog steeds in het normale management channel plaats, waarschijnlijk voornamelijk vanwege oude tradities en gewoonten. In mijn ogen is de splitsing, ook naar de buitenwereld toe, nog niet ver genoeg doorgevoerd. Eigenlijk zou ik alle niet GTA management leden uit de publieke crewlijst willen halen en ook statussen op de IRC kanalen en forum-profielen daaraan willen aanpassen. Als niemand daar gegronde bezwaren tegen heeft, zal ik dit 1 van de komende dagen (vanavond?) doorvoeren.
Daarnaast moeten we echt proberen specifiek LVP gerelateerde onderwerpen op #LVP.GTAManagement te bespreken.
Voorts, om concreet op LVP2 en Peter's laatste berichten hier terug te komen, zal ik zometeen even proberen een apart LVP2 board te creëren en alle benodigde informatie en posts daarin te verzamelen. Ik hoop dat iedereen zich daar even wil melden en zeggen of hij wel of niet bereid is c.q. kan helpen bij de realisatie van dit project. Als je niet wilt of kunt, no hard feelings, maar dan weet iedereen dat in ieder geval van elkaar.
Peter's post beginnende met "C'est fini" was vast niet bedoeld om daadwerkelijk het bijltje erbij neer te gooien, maar als wake-up call. Niemand van ons heeft zoveel verstand van zaken als Peter, dus er zijn maar weinig dingen die wij van hem kunnen overnemen. Wat wij echter wel kunnen doen is actief betrokken zijn, waar nodig input geven en eventueel zelf dingen maken/schrijven. Laten we dat dus met z'n allen proberen te doen...
|
|