Hello There, Guest! Login or Register


Werk
#41
(01-24-2009, 06:25 PM)Sander link Wrote: Dan heb je een verzekering, sim-pel.
Daar zijn die dingen voor.

Klopt ;) daar ben je via hun voor verzekerd
Reply
#42
Quote:Solid_Rock link=topic=16078.msg173550#msg173550 date=1232823163]
Klopt ;) daar ben je via hun voor verzekerd
Waarschijnlijk zijn hun daar voor verzekerd  :+ niet jij bij hun  _O-
Reply
#43
(01-24-2009, 09:00 PM)Master link Wrote: Waarschijnlijk zijn hun daar voor verzekerd  :+ niet jij bij hun  _O-

Er staat ook VIA hun, niet BIJ hun ;) wel lezen he :P
Reply
#44
Quote:Solid_Rock link=topic=16078.msg173233#msg173233 date=1232711878]

Audi Q7, Opel GT, BMW 5-serie (allemaal gereden)
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

IK ben 15 ik ga nog altijd naar school (  :( ) en ik heb geen werk  :7 :+ 
Reply
#45
Quote:Solid_Rock link=topic=16078.msg171861#msg171861 date=1232375889]
Wat: Ik ben Hiker. Wat? ja hiker :P
Oftewel: ik rijd auto's voor leasemaatschappijen en dealers naar de klanten toen.

Waar: bij Easyway in breda
Loon: 6 euro per uur voor autorijden en in de trein zitten

Wel tof om in veel verschillende auto's te rijden  8)

Greetz Sander

Hoe KAN IK DAT WORDEN?  8) rijd ik langs de meisjes op me sgooltje  8) (zondr auto komn ze ook wel, maar dan nog meer!  :9~)

Hoe oud ben je?

Kan ik dat ook met scooters doen?  8) van die getunde scooters over de weg scheuren  O+ :7
Reply
#46
Ik bedoelde meer van als je zo'n dure auto in de prak rijdt, dat je niet ontslagen word?

ik zou je iig bont en blauw slaan _O-
Reply
#47
barry wanker met je stoere praatjes.
Reply
#48
Vroeger was ik in het weekend (bijbaan) paintball marhall, was erg cool, beete schiete en doen! Lache was vooral dat die hele stoere mannen zoals destijds carlo picorny(ofzoiets) gewoon echt naar je zitten te luisteren en je serieus nemen.. niet een baantje die voor iedereen is weggelegd trouwens.... :+
Reply
#49
Je wordt niet meteen ontlagen als je een auto in de prak rijdt, zolang het maar geen opzet is  ;).

En Barry: het is alleen met auto's en dus niet met die een plastic raceplee. Omrijden is jammer genoeg niet toegestaan, al zullen ze er niet snel achter komen  :+. Dus als je alleen maar vrouwkes wil scoren, moet je maar iets anders zoeken :P
Reply
#50
(02-01-2009, 11:23 AM)captaint link Wrote: Vroeger was ik in het weekend (bijbaan) paintball marhall, was erg cool, beete schiete en doen! Lache was vooral dat die hele stoere mannen zoals destijds carlo picorny(ofzoiets) gewoon echt naar je zitten te luisteren en je serieus nemen.. niet een baantje die voor iedereen is weggelegd trouwens.... :+

Vroeger moest je nog doorzuipen met je bier zodat je met het hout van het kratje de openhaard aan kon laten blijven.
Reply