Hello There, Guest! Login or Register

Werk
Ik ben 20
Ik ben een:    Verkoper B
Waar:            Albert Heijn Arkendonk
Welke plaats:  Oosterhout NB  

Informatie over mijn werk:
Werk er nu bijna 4 jaar, begonnen als vakkenvullertje, heb een tijdje op het magazijn gelopen, heb 2 jaar erna eventjes mogen proeven van het vulploegleiderschap. Helaas kon ik door mijn prive leven daar niet mee doorgaan gewoonweg omdat ik mijn koppie er niet bij kon houden. Nu ben ik weer bezig met het vullen en het bijhouden van het magazijn (vracht ontvangen en emballage retouren).

Me baas:
Ligt eraan in welke bui hij is,

Inkomen:
Ik geloof een pleuro of 6

(01-02-2009, 09:06 PM)Barry link Wrote: Welke plaats:  In Zeeland, oost-souburg.  :+

Kom regelmatig langs Souburg, de Opa en Oma's van m'n vriendin wonen in Vlissingen :+
Reply
Ik kom voor minder als 10/uur me huis ni uit.

en barry, voor 2.5 euro  WTF xD  ik bedoel moet je normaal niet minimum 5 euro krijgen xD ?

Reply
2.5 is wel beetje weinig, zelfs voor 15 jaar te zijn. :P
En 10 is dan weer veel, neem 6/7 ofzo. :+
Reply
(01-08-2009, 05:14 PM)Sarge link Wrote: Ik kom voor minder als 10/uur me huis ni uit.

en barry, voor 2.5 euro  WTF xD  ik bedoel moet je normaal niet minimum 5 euro krijgen xD ?

Minimumloon bestaat niet voor mensen tot 15 jaar in NL. Zojuist ff opgezocht :P

Quote:15 jaar € 414,35 € 95,60 € 19,12

Maan / week / dag.

Ervan uitgaande dat het 40u betreft: 2.39 per uur :P

Al verdiende ik op mijn 15e 6.50 per uur :P
Reply
ja lol 2.5euro per uur, FAIL  :r
Reply
(01-05-2009, 04:57 PM)OmfgUrANoob link Wrote: Ik ben 20
Ik ben een:    Verkoper B
Waar:            Albert Heijn Arkendonk
Welke plaats:  Oosterhout NB 

Informatie over mijn werk:
Werk er nu bijna 4 jaar, begonnen als vakkenvullertje, heb een tijdje op het magazijn gelopen, heb 2 jaar erna eventjes mogen proeven van het vulploegleiderschap. Helaas kon ik door mijn prive leven daar niet mee doorgaan gewoonweg omdat ik mijn koppie er niet bij kon houden. Nu ben ik weer bezig met het vullen en het bijhouden van het magazijn (vracht ontvangen en emballage retouren).

Me baas:
Ligt eraan in welke bui hij is,

Inkomen:
Ik geloof een pleuro of 6

Kom regelmatig langs Souburg, de Opa en Oma's van m'n vriendin wonen in Vlissingen :+

Waat? Kom je in AlbertheijN? in VLissingen? daar by Praix enzo? en Itss? :O kewlie ken je Joep?  :+
Reply
Nee Barry, ik woon in Oosterhout NB,
Ik kom alleen in vlissingen op bezoek bij de Opa en Oma van m'n vriendin.
Dus nee, Joep ken ik niet xD

:D
Reply
Quote:Greyfox link=topic=16078.msg166930#msg166930 date=1231022577]
erm ik rij al illigaal op scooters van vrienden dus dat is niet nodig :D

nou nou doe maar ruig  :X
Reply
master heb je geen last van strond als je werkt?
Reply
(01-09-2009, 10:14 PM)Nonzero link Wrote: master heb je geen last van strond als je werkt?

Strond met een d? Da stink nie, Stront met een t wel :+
Reply