Hello There, Guest! Login or Register


Poll: wat is de beste straf??
You do not have permission to vote in this poll.
3 min jail
37.25%
19 37.25%
5 min jail
31.37%
16 31.37%
kick
15.69%
8 15.69%
warning
15.69%
8 15.69%
Total 51 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

straf voor ship kill
#31
Anders schop je ff een oud topic omhoog :o

(06-30-2007, 05:31 PM)Radiance link Wrote:Denk gewoon dat het beste is dat opgeslagen wordt hoe vaak iemand al een 'shipkill' heeft gemaakt, en op dat aantal (dus heel hoog zwaardere straf). Weet alleen of dat haalbaar is.

Hmm, is eigenlijk wel een goed idee als het kan.

(06-30-2007, 05:31 PM)Radiance link Wrote:Wat nog het meest irritant is dat mensen gaan campen voor het schip en wachten tot er mensen of komen en die gaan killen, terwijl die mensen gewoon bijv. props willen gaan kopen en geen killen.

'Shiplamen', zeer bekend in LVP tegenwoordig :(
#32
Ik weet niet wat dit topic heeft of uitstraalt, maar het schijnt steeds leuk te zijn om het te kicken. :P Is natuurlijk niet erg, als je iets nuttigs hebt toe te voegen.

Tegenwoordig staat er een vangrail voor het ship wat een bepaalde manier van shiplamen, zoals op en af rennen onder het schieten, een stuk moeilijker maakt. Goede oplossing! Persoonlijk heb ik niet zoveel last van shiplamers. Als ik het ship afloop ren ik gewoon meteen naar een auto of motor om me zo uit de voeten te maken. ;)
#33
Het is inderdaad handig, zeker ook zodat mensen geen auto's meer op de ramp kunnen rijden :)
#34
ik denk dat het handig is om het jail aantal te laten oplopen bijvoorbeeld:
1x 2 minuten jail
2x 4 minuten jail
3x 8 minuten jail
4x kick
#35
ík ben het eens met XL, dat is wel het beste.
#36
(07-04-2007, 11:38 PM)XL link Wrote:Ik weet niet wat dit topic heeft of uitstraalt, maar het schijnt steeds leuk te zijn om het te kicken. :P Is natuurlijk niet erg, als je iets nuttigs hebt toe te voegen.

:') :')
#37
Nutteloze replies op een antiek topic

[Image: locked.gif]