Hello There, Guest! Login or Register


Poll: wat is de beste straf??
You do not have permission to vote in this poll.
3 min jail
37.25%
19 37.25%
5 min jail
31.37%
16 31.37%
kick
15.69%
8 15.69%
warning
15.69%
8 15.69%
Total 51 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

straf voor ship kill
#1
omdat er nu een info tekst komt als je het schip oploopt, en het word door de chat geschreeuwd
is het denk ik tijd om de straf voor een shipkill te verhogen....  het kan "perongeluk" gebeuren, maar dan word je meestal vervroegt ge un-jailed. ook het "shiplamen" moet aangepakt worden (het schip is nu de main-battle area, dat moet ergens anders, niet zo dicht bij de safe-zone...)

8)
#2
Ik denk niet dat kicken zin heeft, dan komen ze terug en weten ze niet wat er gebeurde en snappen ze pas na een paar keer dat dat niet mag. Je kan ze beter gewoon in de gevangenis gooien voor 3 minuten ofzo. Veel mensen lezen het alsnog niet als ze het schip op gaan en worden dan 5 minuten gejailed zonder dat ze het wisten. Om het dan niet meteen te hoog te doen denk ik dat 3 minuten het beste is :)
#3
hmm, wat als er nu eerst een paar minuten gejailed wordt?  :) met een warning, en dan 2de keer mss kick? , net zoals drivebyers, 1st , 2de , 3de , en bam, kick  :P
#4
Jail met een minuutje verhogen lijkt me voldoende. Er zijn ook mensen die met heel weinig health net op het randje van de ramp gaan staan  :X Verdwaalde kogels zijn dan zelfs al dodelijk en een kick of 5 minuten jail vind ik dan een beetje overdreven.

Wel moet er wat gedaan worden aan het shiplamen. Het is bijna iedere keer een uitdaging om levend van het schip te komen als je /taxi 0 hebt gedaan. Een oplossing ervoor weet ik niet echt. Wellicht kun je net als bij spawnprotectie ervoor zorgen dat je geen damage krijgt en dat dit ook nog even duurt als je van het schip afgaat (10 sec.).
#5
En dan uiteraard ook geen wapens... :P

Dat idee van na paar keer kick vind ik wel een goede, verdwaalde kogel kan altijd inderdaad dus dan gewoon 3 mins jail maar als het vaker gebeurd moet het wel opzet zijn. Zo niet heb je wel veel pech :P
#6
Het lijkt mij het beste dat iemand eerst jail krijgt van 3 minuten. Als hij het opzettelijk nog een keer doet steeds verdubbelen. Dus 6 min, dan 12, dan 24 zodat de server het onthoud.  :)

Uiteraard is er een probleem als iemand het peongelijk doet of als er lag issue's zijn. :'(
#7
Ja daar zit wat in, maar problemen zijn er dan wel snel, als server het onthoud en je hebt in een week 3 shiprunners alleen al moet je al 3+6+12=21 minuten zitten voor van die irritante mensen...

Denk dat dat van Makaveli nog het beste is :)
#8
je kan ook gewoon van ship af teleporten, wachten op taxi, diven, niet aanstellen en gewoon lopen. zat opties lijkt me :P
#9
Maar een kickje doet ook niet veel vind ik. Want even opnieuw connecten en klaar.

Eigenlijk moest er gewoon iets zijn dat mensen die net geschoten hebben, geen toegang hebben op het schip voor 20 seconden. Dus die kunnen er dan niet zo maar oprennen. Ofzoiets technisch mogenlijk is? :?
#10
dat kan nog niet, wel dat je (zoals derby) gerespawn word...

bij langduring shiplamen moet je gewoon voor 5 mins ofzo "verbannen" worden bij het schip, of heel LV :P