Hello There, Guest! Login or Register

Poll: wat is de beste straf??
You do not have permission to vote in this poll.
3 min jail
37.25%
19 37.25%
5 min jail
31.37%
16 31.37%
kick
15.69%
8 15.69%
warning
15.69%
8 15.69%
Total 51 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

straf voor ship kill
Ik leg het eigenlijk verkeerd uit.

Stel twee mensen hebben een fight. De een heeft bijna geen health meer dus hij rent het schip op. Eigenlijk zou je dat tegen moeten gaan want dan krijg je ook dat mensen niet op elkaar gaan schieten als ze op het schip zijn. En je kunt dan ook niet meer iemand peongelijk neerschieten. :)

Beetje duidelijk wat ik bedoel?  8)
Hoe wil je dat tegengaan? Mensen zullen het blijven doen.. :P
Tegen gaan door een onzichtbare muur voor de personen te plaatsen die net hun wapens gebruikt hebben. Heb je de afgelopen 20 seconden geen wapens gebruikt dan heb je gewoon vrije doorgang naar het schip. :)
Ja maar als je dan net iemand hebt afgeschoten ver bij het schip vandaan en je doet /taxi 0 dan kan je er ook niet op, lastig te scripten denk ik ook :P
Ja het blijft lastig. Misschien dan ook op dat moment taxi uitschakelen. Zou helemaal ideaal zijn, tenminste geen personen die wegtaxi'en om maar niet gedood te worden. :)
Zal lastig worden voor sommige onder ons(ik noem geen namen, we weten allemaal wel wie :+).

@Management: Is dit mogelijk?
Het schip begint de laatste tijd een hot-item te worden, enerzijds logisch omdat er vrijwel 80% van alle keren daar regels worden overtreden.

Ik ben ervoor om gewoon de 2-minuten regel aan te houden, vooral vanwege de hoeveelheid onervaren spelers die er toch wel rondwandelen op LVP. Ik dank dat 3 of meer minuten jail de "noobs" uit de server alleenmaal wegjaagt, vaak verlaten ze de server dan en komen niet meer terug (zie het als verloren klant).

Ik wacht met geduld op een functie die wapens weghaald op het schip (net zoals bij een property binnen zijn). Veel mogelijke oplossingen voor schipproblemen worden al besproken in de admin-fora. Voordat men misschien gaat knutselen aan allerlei oplossingen kunnen we beter wachten op de nieuwe versie.
Ik denk dat als je mensen gaat kicken ze niet zo snel terug komen (alleen regulars)
Ook maak ik wel eens mee dat mensen totaal geen Engels kunnen, dan schieten ze een paar keer op het schip en na een paar keer gejailed te zijn snappen ze het wel.

Als je de straffen verhoogt zul je veel mensen zien die er geen zin in hebben en liever /q doen.

Ik ben het trouwens met direct eens w8ten op de volgende versie.
Maar dat niet veilig het ship op en af kunnen poe poe zeg.

Je hebt mensen die telkens de ramp op lopen om te herladen (die zouden we ook moeten straffen safezone abuse)
En je hebt die mensen die voor de ramp w8ten op vers vlees (deze zorgen ervoor dat je niet meer veilig het schip kan betreden of verlaten)
Dan krijg je een gevecht voor het schip waarbij er een boel kogels onbedoeld over de ramp vliegen en de eerder beschreven ramp lamers ook een mee gaaan doen.

Dus als je vlak voor het schip vecht creëer je de mogelijkheid voor ramp lamers om op je te knallen en dat je kogels per ongeluk over de ramp vliegen en dat je gejailed wordt.
ja ik denk ook dat eerst 3 minuten jail.. met warning erbij...
gebeurt het daarna nog een keer 5 min met warning
daarna dan weer 5 min of kick maar kick vind ik niet echt een gepaste straf bij deze overtreding.
(03-26-2007, 03:55 PM)oostcoast link Wrote:omdat er nu een info tekst komt als je het schip oploopt, en het word door de chat geschreeuwd
is het denk ik tijd om de straf voor een shipkill te verhogen....   het kan "perongeluk" gebeuren, maar dan word je meestal vervroegt ge un-jailed. ook het "shiplamen" moet aangepakt worden (het schip is nu de main-battle area, dat moet ergens anders, niet zo dicht bij de safe-zone...)

8)
ik vind ook als iemand je kilt op schip dat je ook weer op het schip moet spamen want meestal is je taxi op en je tp en ctp :(
cya