Hello There, Guest! Login or Register


Poll: wat is de beste straf??
You do not have permission to vote in this poll.
3 min jail
37.25%
19 37.25%
5 min jail
31.37%
16 31.37%
kick
15.69%
8 15.69%
warning
15.69%
8 15.69%
Total 51 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

straf voor ship kill
#21
dat ehhm  laatmaar, lees se rest van et topic eerst  :>

8)
#22
ik vind ook dat bij het ship staat altijd iedereen elkaar op te wachten dat iriteert me soms wel
als je niet goed bent dan kom je niet levend van het schip af want als je er net af bent heb je al kogels in je rug :(

nouja :X
#23
(05-08-2007, 03:03 PM)FoXjuh link Wrote:ik vind ook dat bij het ship staat altijd iedereen elkaar op te wachten dat iriteert me soms wel
als je niet goed bent dan kom je niet levend van het schip af want als je er net af bent heb je al kogels in je rug :(

nouja :X

Daarom staan er tegenwoordig op schijnbaar willekeurige momenten spelers met 1 health op de ramp, juist om deze Ship Lamers hiermee te laten stoppen.
#24
(05-11-2007, 05:36 PM)Peter link Wrote:Daarom staan er tegenwoordig op schijnbaar willekeurige momenten spelers met 1 health op de ramp, juist om deze Ship Lamers hiermee te laten stoppen.
Je bedoel H_E_K ? Want die gast was ship laming
Hij shiet van uit de ship en hij gaat terug in de ship en zo voort  :(  :(
#25
(05-12-2007, 08:21 AM)azerty link Wrote:Je bedoel H_E_K ? Want die gast was ship laming
Hij shiet van uit de ship en hij gaat terug in de ship en zo voort  :(  :(

Ik bedoel jou, karizma, vrijwel het hele gang gebeuren dat voor het schip gaat staan vechten en zulke dingen ook doen.
#26
Hehe, ik zag paar dagen terug JUTD en paar anderen dat doen indd :)
Btw Peter, je hebt m'n bericht niet gezien denk ik maar ik moet je ff iets laten zien ;)

Edit: Nvm, iemand anders heeft het inmiddels al gedaan :P
#27
(05-12-2007, 10:05 AM)Peter link Wrote:Ik bedoel jou, karizma, vrijwel het hele gang gebeuren dat voor het schip gaat staan vechten en zulke dingen ook doen.
wat !? die gast H_E_K was eerst op mij aan het shieten en dan in ship gaan ... => ship laming
en dan ik shiet op hem en ik word jailed
#28
Azerty waarom schiet je dan ook terug, dan breek je toch zelf ook de regels
www.sa-mp.nl/rules.php:"
2b. In case you are attacked on the pirate ship, you do not shoot and/or punch back, you immediatly report it to an online administrator.,
4. If someone kills you where it is not allowed, calls names or shows any other undesirable behaviour, refrain from doing the same. Ignore him or warn an admin/mod. You can take revenge as long as you observe the rules.
"
#29
nou kijk als je ze kickt komen ze meschien niet meer terug want dan denken ze meschien "wat een domme server ze kicken je voor niks"
nou maar als je ze nou warned dan luisteren ze meschien en dan als ze het nog steeds doen gewoon 3min jail.
c ya :w
#30
Tja dat op het schip regels overtreden worden zal altijd blijven. Er zijn altijd nieuwkomers of gewoon mensen die het leuk vinden, maar nieuwkomers weten nadat ze gejailed zijn dat het niet mag.
Denk gewoon dat het beste is dat opgeslagen wordt hoe vaak iemand al een 'shipkill' heeft gemaakt, en op dat aantal (dus heel hoog zwaardere straf). Weet alleen of dat haalbaar is.
Wat nog het meest irritant is dat mensen gaan campen voor het schip en wachten tot er mensen of komen en die gaan killen, terwijl die mensen gewoon bijv. props willen gaan kopen en geen killen.