Hello There, Guest! Login or Register

Moppen
lol grapjas  _O-
Reply
3 Vrouwen: een getrouwd, een verloofd en een minnares zijn aan het chatten over hun relaties en besluiten alle 3 hun mannen te verrassen..........

Ze zullen die avond alle 3 een leren bodystocking in SM stijl dragen met hoge styletto's en een masker over hun gezicht.

Na een aantal dagen spreken de 3 vrouwen elkaar weer........

De verloofde vrouw verteld:

De vorige avond toen mijn verloofde thuis kwam vond hij me, in de leren bodystocking, styletto's en het masker, op de bank. Hij zei: jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou.
Toen hebben we de hele nacht sex gehad.

De minnares verteld:

Ohh Ja! De vorige avond heb ik met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren bodystocking, styletto's en een lange regenjas aan. Toen hij de regenjas opende zei hij geen woord. 
We hadden alleen hete heftige sex de hele nacht.

De getrouwde vrouw verteld:

De vorige avond heb ik de kinderen naar mijn moeder gebracht. Ik heb de leren bodystocking, de styletto's en het masker aangedaan. Mijn man kwam van zijn werk thuis, ging op de bank zitten en pakte de afstandsbediening van de tv en een biertje en zei toen: ...

En Batman, wat eten we?
Reply
_O- _O- _O-

die is wel cool  8)
Reply
Een Duits gezin gaan de stad in.

Als ze in een Sportwinkel zijn,

neemt de zoon van het gezin ineens

een Holland-voetbalshirt in zijn handen en zegt:

"Ik heb besloten om fan van Holland te worden

en ik vraag dus dit voetbalshirt voor mijn verjaardag".

Zijn grote zus reageert woedend en ze geeft hem een oorvijg. "Ben jij nou helemaal?"

Ga naar je moeder en vertel haar wat je net gezegd hebt!"

Dus de jongen gaat naar zijn moeder en zegt:

""Ik heb besloten om fan van Holland te worden en ik vraag dus dit voetbalshirt voor mijn verjaardag".

De moeder reageert totaal ontdaan, geeft de jongen 2 oorvijgen en ze zegt:

"ben jij niet goed wijs? Ga naar je vader en vertel wat je net gezegd hebt".

Dus gaat de jongen naar zijn vader en hij zegt:

"Ik heb besloten om fan van Holland te worden en ik vraag dus dit voetbalshirt voor mijn verjaardag".

De vader gaat totaal door het lint en hij geeft de jongen een pak slaag.

Hij zegt: "Een zoon van mij zal nooit en te nimmer in zo'n shirt lopen"!.

Ongeveer een half uur later zit het hele gezin weer in de auto en is weer op de weg naar huis.

De vader draait zich om naar zijn zoon en zegt: "zoon, ik hoop dat je vandaag wat geleerd hebt".

"Ja vader, dat heb ik"zegt de zoon.
"Goed zoon, en wat dan wel?".
Zegt die zoon: ik ben pas een uur een Oranjefan en ik heb nu al een hekel aan Duitsers!".
Reply
_O- _O- _O-

Reply
_O- _O- _O-
Reply
lol Estroe, waar blijf je ze vinden :)
Reply
internet? :+
Reply
(08-06-2008, 09:15 AM)Twilight link Wrote: internet? :+
zou kunnen  8)7 :)
Reply