Hello There, Guest! Login or Register


Het Flauwe Grappen Topic
#21
(03-29-2007, 01:47 PM)Boeing link Wrote:Op een vlucht van London naar Montreal rijst er een blonde vrouw mee.

:X

Flauw!!! :P
Reply
#22
(03-29-2007, 02:50 PM)JUTD link Wrote:ATCbox :P

iddd... :p
Reply
#23
(03-29-2007, 03:29 PM)estroe link Wrote::X

Flauw!!! :P

Ik ken er nog een:
Quote:...''Een blonde vrouw zij je?'' Daar heb ik ervaring mee, mijn vrouw is namelijk ook blond...

Maar ik mag niks zeggen want zelf maak ik ook veel spel en taal fouten. ;)
Reply
#24
whahahha heeel flauw maar grappug :+
Reply
#25
Als we zo gaan beginnen :+

(03-29-2007, 01:47 PM)Boeing link Wrote:Op een vlucht van London naar Montreal rijst reist er een blonde vrouw mee.
Nadat het vliegtuig is opgestegen en eindelijk op kruis hoogte kruishoogte zit, gaat de vrouw van de economy class naar de buisness clas.
De purser loopt er achter aan, en vraagt de vrouw om haar ticket.
Hij concludeerd concludeert dat de vrouw een ticket heeft voor economy dus niet in de buisness thuis hoort.
Maar de vrouw weet van geen wijken, dus blijft gewoon zitten.
De purser loopt naar de cockpit en verteld het tegen aan de crew.
De co-pilot co-piloot wil wel even kijken en loopt mee.
Na een aantal pogingen wil de blonde vrouw nog steeds niet van wijken weten.
Dus de co gaat met onverichte zaken terug naar het flightdeck.
Hij verteld vertelt het voorval aan de captain.
''Een blonde vrouw zij zei je?'' Daar heb ik ervaring mee, mijn vrouw is namelijk ook blond.
Dus de captain loopt naar de blonde vrouw toe en fluisterd fluistert wat in haar oor.
De vrouw staat op, loopt terug naar haar economy seat, en gaat daar gemoedig zitten.
De purser en de co staan met open mond te kijken.
''Hoe heb je dat geflikt'' vragen ze beiden.
O.... heel simpel zegt de captain, ik heb haar gewoon ingefluisterd dat de buisness naar Vancouver gaat, en helemaal niet naar Montreal.


Flauw...  :+

11 fouten

cijfer: 1
Reply
#26
Niet te vergeten dat het ook nog business en niet buisness is he?

wat zegt een FBI-agent tegen een condoom?


cover me, I'am going in!
Reply
#27
Dalijk durft niemand hier meer een mop te vertellen. :(

Anyway hier nog een gejatte mop:

370HSSV-0773H


Nadat de vraag "we weten niet of Osama nog in leven is" herhaaldelijk op het nieuws voorbij kwam, besloot Osama maar zelf een brief te schrijven naar Bush, met zijn eigen handschrift, om hem te laten weten dat hij nog mee deed op het weredlijke toneel.

Bush opende de brief en het bleek maar één zin te bevatten met een gecodeerde boodschap:

370HSSV-0773H

Bush was overdonderd, dus hij emailde het naar Condi Rice. Condi en haar hulpjes hadden ook geen idee, dus stuurden ze het naar de FBI. Niemand bij de FBI kon het oplossen. De FBI stuurde het naar de NSA, en toen zij er ook niet uitkwamen, vroegen ze de Britse geheime dienst, MI-6, om hulp. Binnen enkele minuten belde MI-6 naar het Witte Huis met het antwoordt:
"Vertel de president dat hij het bericht ondersteboven houdt."

;)
Reply
#28
flauw :P
Reply
#29
Haha  xD  flaaauuww ja  :P
Reply
#30
Hahaha _O- _O-
Reply