Hello There, Guest! Login or Register

Hier kun je praten over alledaagse onderwerpen
En Ajax gaat vanavond hopelijk ook winnen! Weet niet hoe het nu staat maar rust was 0-0.

Van het weekend ook leuke wedstrijden :D
Reply
ajax 6-1 vvv
nec 1-0 willem 2
utrecht 2-4 vitesse
heracles 2-1 az!!! _O-
de graafschap 0-0 twente

Reply
Woei, voetbal. NEC wint eindelijk eens een keer  *O*
Reply
Ajax _O_
Reply
Graafschap 0-0  O+
Jammer dat ik moest badmintonnen, anders was ik mee geweest naar de Vijverberg (met mijn pa)  :)
Ik vind voetbal dan geen zak aan, maar in een stadion zitten is eigenlijk altijd wel leuk.
Reply
voetbal = saai

22 mensen zitten de hele tijd om de bal te zeuren, en als ze'm eindelijk hebben, schieten ze'm weer weg ×_×
Reply
(09-30-2007, 07:58 PM)TriggeR link Wrote:Graafschap 0-0  O+
Jammer dat ik moest badmintonnen, anders was ik mee geweest naar de Vijverberg (met mijn pa)  :)

Ja jammergenoeg wel 0-0... Fc Twente had echt geen punten moeten laten liggen in Doetinchem..
Maarja, we staan alsnog 4e, met 5 punten boven AZ ^^

Quote:Ik vind voetbal dan geen zak aan, maar in een stadion zitten is eigenlijk altijd wel leuk.

Het is zeker gezellig als het Twente publiek er is :D

Reply
(10-01-2007, 03:21 PM)Spaik link Wrote:Het is zeker gezellig als het Twente publiek er is :D

Ik zei gezellig in de Vijverberg, niet met Twente.  :+
Reply
Zooo het nederlandse elftal was ook weer helemaal zaad gister wel 2-0 gewonnen van die slovenen maar het stelde weer nix voor.
Reply
Hoi! ik ben bezig met een marktonderzoek voor school en zou het zeer op prijs stellen als je onderstaande enquete voor mij invult! alvast bedankt!
http://www.thesistools.com/?qid=38838&ln=ned
Reply