Threads: 1
08-14-2011, 02:20 PM
(This post was last modified: 08-23-2011, 05:53 AM by MacSto)
Hi, i got banned for using "money hacks/cheats" i recon that i'm innocent as i did Not commit that rule-breaking Action, therefore i ask you to unban me,
Nickname: Gemibelle
Date of the ban: 14 August 2011, around 1 AM (GMT +1) 12 AM (GMT)
Suspected Reason: Money Hacks/Cheats
Your IP address: At this moment it is 86.86.191.252, i have a dynamic IP so it changes randomly..
-------------------------------------------
Thank you for your time,
-Gemibelle
--------------------------------------------
*EDIT*
I am unbanned, thankyou
--------------------------------------------
*EDIT*
Now i got banned For "Evasion" due to my lack of english i have no clue what "Evasion" means, please Unban me,
Nickname: Gemibelle
Date of the ban: 14 August 2011, around 17:30 AM (GMT +1) 16:30 AM (GMT)
Suspected Reason: Money Hacks/Cheats
Your IP address: At this moment it is 86.86.191.252, i have a dynamic IP so it changes randomly..
|
Threads: 361
What were you doing when you got banned? Please tell me as much as possible. Also, please don't join the server until you're unbanned.
|
(08-15-2011, 08:26 AM)Matthias link Wrote: What were you doing when you got banned? Please tell me as much as possible. Also, please don't join the server until you're unbanned.
Hi, Answer to your question as quoted above.
i got banned for using money hacks/cheats.. as i said above, i did not do that, i got unbanned i dont know who unbanned me, that same day, around 17:30 (GMT +1) i was playing, i had to go to the bathroom, so i went inside a bank (for safety) and did my delivery in the toilet, when i came back, i found my self in the air, with screen lagg, and a text top left corner, "The You Are Banned" text with as reason "Evasion" <God knows what that means, because i dont. i am dutch so i might have used some wrong words on the wrong sentence,
Thank You For Your Time,
Gr, Gemibelle
|
Hi,
I need to know what you were doing exactly what you were banned (you may explain in Dutch if that's easier for you).
PS: Evasion betekent dat je de server joint terwijl je banned bent.
Matthias
|
(08-15-2011, 12:52 PM)Matthias link Wrote: Hi,
I need to know what you were doing exactly what you were banned (you may explain in Dutch if that's easier for you).
PS: Evasion betekent dat je de server joint terwijl je banned bent.
Matthias
ahh dankjewel, zoals ik al hierboven heb laten weten, ik deed niks, ik was afk beide keren
ik ga naar de toilet, ik kom terug, mn pc die vast loopt en totaal niet reageert met een text links boven, je bent verbannen, 1ste keer for geld hacks/cheats waar ik niets vanaf weet, en de tweede keer voor evasion, (en nu weet ik wel wat het betekent) is AFK zijn ook een schending van het regelement? ik was op het moment van beide verbanningen niet aanwezig bij mijn pc, en beide keren stond ik in de bank, kortom:
"ik speel, ik moet ff naar de toilet, ik ben AFK, ik kom terug en ik mezelf banned"
|
Afk zijn is toegelaten :p. Maar weet je nog precies waar je stond of in welke positie je afk ging? Je bent gebanned voor een increase van 10 millioen, als ik geen goeie uitleg krijg ga ik je niet kunnen unbannen, sorry.
|
(08-16-2011, 07:33 AM)Matthias link Wrote: Afk zijn is toegelaten :p. Maar weet je nog precies waar je stond of in welke positie je afk ging? Je bent gebanned voor een increase van 10 millioen, als ik geen goeie uitleg krijg ga ik je niet kunnen unbannen, sorry.
Ik stond in de bank (dichtsbij zijnde bij de newbie-ship), en dan in die rode circel om mn geld te storten, toen ik terug kwam, was in midden in de lucht, en stond er, dat ik ge-banned was, over dat geld kan ik helaas niets zeggen omdat ik daar niets vanaf weet, tenzij mn broertje wat deed maar dat betwijfel ik want toen ik t vroeg zij hij nee, ik vrees dus dat ik verbannen benĀ ):<
|
Heb juist de logs bekeken, en je komt plots aan $99999999 40 seconden nadat je inlogt. Lijkt me vrij duidelijk dat jij (of je broertje, doet er niet toe) cheats hebt gebruikt.
We unbannen geen cheaters, dus sorry, je gaat een andere server moeten vinden om op te spelen.
Trouwens, dat idee dat origineel in je post stond:
Quote:en ik ben ook IP Banned, als ik mijn IP nou Verander en met een andere naam speel
is geen goed idee, we gaan je hele range dan gewoon bannen.
|
|