Hello There, Guest! Login or Register

Jail probleem / Straffen van drive-by is niet tof
Ik ben net in de jail gekomen, vraag me niet waarom, dat weet ik ff niet meer.
Waarschijnlijk door een ship kill. Nu moest ik ook afsluiten. Hierdoor heb ik extra 5 min op jail.

Maar dat maakt ook niet zo veel uit.
Wat het erge is, is dat ik op Esc drukte. Bij een paar andere mods stond daar de resterende tijd.
En voila weer extra 5 minuten.

Dus als ik het goed begrijp mag je zelfs in de jail niet op Esc drukken. En als ik in de opties wil terwijl ik in jail ben kan dat dus niet.
Hiervoor mocht wel een duidelijke waarschuwing zijn.

En ik heb gisteren ene gast lastig gevallen nadat zijn meute dat bij mij deed. En ik heb meerdere gekilled.
Toen stond er plots een rood bericht in het scherm (of was dit nu de reden van jail????): Prepare to be punished by huppeldepup (weet zn naam niet meer.)
En terwijl ik dit tik heb ik ge-alt-tabt om dit te doen, dus weer + 5 min......... :(
Reply
Als je quit terwijl je in jail zit krijg je inderdaad extra jailtime.
Dit is gewoon om te voorkomen dat je kan reconnecten en dan je jailtijd kwijt bent bijvoorbeeld.

En dat bericht van prepare to be punished komt er te staan als je een driveby doet.
Driveby's zijn niet verboden, maar als je er toch een doet kan je gestraft worden door degene die jij hebt vermoord.
(deze straffen: [Image: samp015fg5.jpg])
Reply
ik snap dat niet.... dan doe je een drive by op een of andere rotgast die je de hele tijd dwars zit (over je heen rijdt en bovenop je blijft staan) en dan mag hij je ook nog straffen????

Dat steal money als straf vindt ik echt belachelijk...

Dus iemand die je constant doodmaakt op een klote manier (overrijden), moet je killen terwijl je uit de auto bent, en hij dus met gemak over je heen kan rijden of kan vluchten. Want zo zijn die etters....

Dan moet er precies dezelfde mogelijkheid zijn voor de geen die wordt overreden, die moeten ook de straf kunnen uitdelen.
Reply
Dat is, voor zover ik weet, niet te scripten. Als er iemand op je staat, doe /tp of /taxi of /dive of desnoods /pauze
Vrij simpel :) En je zegt dat je dan uit je auto moet vechten, geloof mij, dat is heel goed te doen, goed heen en weer lopen, springen of wat dan ook, het kan makkelijk ;)
Reply
Idd wat estroe zegt. Als iemand op je staat druk je dan toch op esc? En waarschijnlijk zal je het nog minder leuk vinden als je constant wordt doodgeschoten doormiddel van een drive-by. En er is zoveel plaats in SA, lijkt me sterk dat alle mensen die je tegen komt zo'n gedrag vertonen? :?
Reply
we moeten ook carnoobjes uit server gooien en anders doe je als iemand je overijd ook revange !
en noobies met pistooltjes moeten er ook uit das egt fcking iritant vooral als je in duel met iemand ben !
Reply
Quote: link=topic=2464.msg54303#msg54303 date=1197538758]
we moeten ook carnoobjes uit server gooien en anders doe je als iemand je overijd ook revange !
en noobies met pistooltjes moeten er ook uit das egt fcking iritant vooral als je in duel met iemand ben !

Euhm, kijk is naar de datum van de laatse post.. niet zulke oude topics omhoog kicked aub.

Om toch maar even te reageren:

'noobies met pistooltjes' zijn makkelijk te killen, de kans dat ze je raken terwijl jij als een gek aan het rondrennen bent schat ik niet zo hoog. Sommige mensen zijn er misschien goed in maar die 'noobies' niet. Dus is nogal zinloos. Buiten dat, die 'noobies met pistooltjes' zijn over het algemeen nieuw op de server en guess what? Het enige waar je mee begint is, jawel, het 'pistooltje' ;) Jij en ik zijn ook allebei zo begonnen, je moet wat hè.

:w
Reply
Drive -byen zijn voor noobs , en als iemand je de hele tijd pest goie grenaten op hem of zoiets ( grenaten zijn ook lame maar tog )
Reply
Ik dacht dat je NL beter was Az. (lol)

Bij Drivebylamezors kan je ook gewoon zen banden leegschieten en er voortdurend rond lopen,
of op een andere auto springen zodat ie je niet meer kan raken.
Reply
waarom doe je niet dat je op het begin ook uzi's krijgt heb je geen lasty meer van noobies meschien een beetje en ze trainen nog skills ook :P
Reply