In het echte leven kennen wij het volgende:
- Douane's
- Politiecontrole's
- Controle's samen met de belastingdienst
Nu dacht ik dat wij dit ook kunnen invoeren ingame, maar dan niet op verschillende plekken(Wat denk ik technisch onmogelijk zou zijn) maar op wegen waar je het land zou kunnen verlaten/binnenkomen
Dat zijn de volgende wegen:
![[Image: gtamapfinalef5.jpg]](http://img323.imageshack.us/img323/15/gtamapfinalef5.jpg)
Zoals je ziet zijn sommige wegen rood/oranje of groen
Dit houdt in hoe streng de controle's zijn:
Rood:
- Belasting
- Politie/Douane
- Dure tolweg
Oranje:
- Politie/Douane
- Betaalbare tolweg
Groen:
- Goedkope tolweg
Nu weet je natuurlijk nog niet zoveel, want wat doet bijvoorbeeld de politie:
Politie/Douane:
Deze checkt of iemand daadwerkelijk een rijbewijs bezit
Zoniet:
- Een boete van 50.000
- Auto kwijt (respawn)
Belasting:
Deze checkt het bedrag waarmee je de grens overgaat
Je mag maar 1.000.000 hebben, heb je bijvoorbeeld 3.000.000 bij je
Neemt de belasting 2.000.000 inbeslag en ga je uiteindelijk met maar 1.000.000 de grens over
Tolweg:
Deze spreek voor zich, je moet betalen om door te gaan, de prijzen:
Rode tolweg: $5000
Oranje tolweg: $2500
Groene tolweg: $1000
Maarja, zo'n brug/weg kan breed zijn en zou je met je auto kunnen ontwijken -> FOUT
Ik dacht eraan om op ongeveer het midden een tolweg/brug hekken te plaatsen, en tussen 2 hekken in een doorgang waar als maximaal een packer/bus tussendoor komt, een paint:
![[Image: gtamappaintfinalnn0.th.jpg]](http://img296.imageshack.us/img296/3025/gtamappaintfinalnn0.th.jpg)
Tussen de hekken waar mensen dus moeten rijden komen markers die het volgende moeten doen:
- Check hoeveel geld iemand heeft, als het meer is dan 1mil, maak je het 1mil
- Check of iemand een rijbewijs heeft voor de auto waar in die gene aan het rijden is, zoniet: 50.000 boete + respawn van auto
- Iemand z'n tolgeld laten betalen ($5000 - $1000)
Het zou kunnen dat sommige dingen niet mogelijk zijn, maar ik denk dat je sowieso sommige dingen wel kan gebruiken uit m'n idee
- Douane's
- Politiecontrole's
- Controle's samen met de belastingdienst
Nu dacht ik dat wij dit ook kunnen invoeren ingame, maar dan niet op verschillende plekken(Wat denk ik technisch onmogelijk zou zijn) maar op wegen waar je het land zou kunnen verlaten/binnenkomen
Dat zijn de volgende wegen:
![[Image: gtamapfinalef5.jpg]](http://img323.imageshack.us/img323/15/gtamapfinalef5.jpg)
Zoals je ziet zijn sommige wegen rood/oranje of groen
Dit houdt in hoe streng de controle's zijn:
Rood:
- Belasting
- Politie/Douane
- Dure tolweg
Oranje:
- Politie/Douane
- Betaalbare tolweg
Groen:
- Goedkope tolweg
Nu weet je natuurlijk nog niet zoveel, want wat doet bijvoorbeeld de politie:
Politie/Douane:
Deze checkt of iemand daadwerkelijk een rijbewijs bezit
Zoniet:
- Een boete van 50.000
- Auto kwijt (respawn)
Belasting:
Deze checkt het bedrag waarmee je de grens overgaat
Je mag maar 1.000.000 hebben, heb je bijvoorbeeld 3.000.000 bij je
Neemt de belasting 2.000.000 inbeslag en ga je uiteindelijk met maar 1.000.000 de grens over
Tolweg:
Deze spreek voor zich, je moet betalen om door te gaan, de prijzen:
Rode tolweg: $5000
Oranje tolweg: $2500
Groene tolweg: $1000
Maarja, zo'n brug/weg kan breed zijn en zou je met je auto kunnen ontwijken -> FOUT
Ik dacht eraan om op ongeveer het midden een tolweg/brug hekken te plaatsen, en tussen 2 hekken in een doorgang waar als maximaal een packer/bus tussendoor komt, een paint:
![[Image: gtamappaintfinalnn0.th.jpg]](http://img296.imageshack.us/img296/3025/gtamappaintfinalnn0.th.jpg)
Tussen de hekken waar mensen dus moeten rijden komen markers die het volgende moeten doen:
- Check hoeveel geld iemand heeft, als het meer is dan 1mil, maak je het 1mil
- Check of iemand een rijbewijs heeft voor de auto waar in die gene aan het rijden is, zoniet: 50.000 boete + respawn van auto
- Iemand z'n tolgeld laten betalen ($5000 - $1000)
Het zou kunnen dat sommige dingen niet mogelijk zijn, maar ik denk dat je sowieso sommige dingen wel kan gebruiken uit m'n idee
).

(en veel werk)