Hello There, Guest! Login or Register

[DENIED]For Dutch Admins.. I Am Banned
Nickname: ALI[NL]
Date of the ban: 5 May 2009
Suspected Reason: My Brother was testing his health cheater or hack idk on his computer and now i hi banned and i am banned to! His account name was TheElite  :'(
Your IP address: 82.72.168.85

Ik heb gisteren een topic gestart en zei dat me broer health hack gebruikte en dat hij niet meer zou spelen maar nu heb ik dankzij hem ook ban omdat we een router thuis hebben.. kunnen jullie me asjeblieft helpen want ik wil heel graag spelen en iedereen mag toch nog een kans? Gisteren zei admin Haze ontkende.. en sloot mijn topic.. ik zeg gewoon alle waarheid om een unban te krijgen maar ze geven alsnog geen unban.. Kan een admins mij asjeblieft helpen hiermee?

Grtz, Ali  :'(
Post in this format please: http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=168.0
(05-07-2009, 09:44 AM)Carcass link Wrote: Post in this format please: http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=168.0

Nickname: ALI[NL]
Date of the ban: 5 May 2009
Suspected Reason: My Brother was testing his health cheater or hack idk on his computer and now i hi banned and i am banned to! His account name was TheElite 
Your IP address: 82.72.168.85
Nope.

Je appeal werd gisteren denied, en nu weer.

Je hebt pech dat je broertje gecheat heeft, maar jouw netwerk/IP is jouw verantwoordelijkheid. Als jouw broertje dan gaat cheaten, word dat hele netwerk gebanned. Of er dan nog meer mensen op zitten, maakt ons eigenlijk niet uit. Wij sluiten dat netwerk uit, en dat jij er dan ook op zit, tja.. shit happens.
(05-07-2009, 10:36 AM)Richard link Wrote: Nope.

Je appeal werd gisteren denied, en nu weer.

Je hebt pech dat je broertje gecheat heeft, maar jouw netwerk/IP is jouw verantwoordelijkheid. Als jouw broertje dan gaat cheaten, word dat hele netwerk gebanned. Of er dan nog meer mensen op zitten, maakt ons eigenlijk niet uit. Wij sluiten dat netwerk uit, en dat jij er dan ook op zit, tja.. shit happens.

Maar krijg ik dan nog niet eens 1 kans? Ik speel elke dag ik wil nog lang verder spelen  :'(
Nope, hier niet.