Hello There, Guest! Login or Register

Scooter gezocht!
GoedenAvond!

Ik denk dat de meeste wel weten dat ik binnenkort 16 wordt (woot parttY!  :>)

En ik een Scooter wil  :+ :+ :+ (het liefst een Yamaha Aerox)  8)

En daarom vroeg ik me af:

Heeft iemand misschien een scooter (liefst Yamaha Aerox) waar hij NIX mee doet of voor een laag bedrag verkoopt of  weg geeft  O+

Want als ik me certificaat heb, heb ik ook iets nodig om op te rijden  O-)

Alvast Bedankt!

ßá®®¥
Reply
werken slet
En dna kopen
Reply
begin nou gewoon over een jaartje of 2 aan je rijbewijs :/ :+
Reply
(01-14-2009, 08:10 PM)Twilight link Wrote: begin nou gewoon over een jaartje of 2 aan je rijbewijs :/ :+
+1,
spaar door voor je auto, heb je véél meer aan, of je wilt op je 18de nog cruisen met je moped? :+
Anyways, ik kan je niet verder helpen.
Reply
Twilight lees nou eens goed! Dat is pas in 2010! 2010! het is nu 2009! Dan ben ik 17! Dat is nog 1 jaar, ben gek ofzo? ik wil lekker kunnen rijden lekker hard lekker wheelie en dan meisje achterop die pakt je vast, maar zo doe ik dat niet,

IK laat het meisje rijden en dan pak ik haar beed aan de voorkant als je weet wat ik bedoel  :+
Reply
een auto heeft een achterbank.
Reply
Wrm te fuck zou je je meisje laten rijden? Ga jij "Bitch" rijden? Lekker achteraan? lmao.
Ik zou zeggen wacht gewoon en neem een auto. Heb je tenminste nog je achterbank en 'k zeg het je. Veel meer ruimte man.
Reply
Maka, Jah dus? ik wil een SCOOTER klaar :) En ik achteorp dan kan je ergens beet pakken die rondo's :P als je een meisje achterop neemt pakt ze altijd je middel vast nou bij een meisje met grote rondo's pak je die beet  :+
Reply
LOL
Reply
(01-14-2009, 08:30 PM)speedruntrainer link Wrote: LOL
En wat lach jij nou weer?  :+  :D
Reply