Hello There, Guest! Login or Register

Privacy Policy
Bij deze een eerste opzet van de nieuwe Privacy Policy. Opmerkingen zijn welkom.

Let wel dat hij nog niet af is!

Attached Files
.pdf   Privacy Policy.pdf (Size: 396.18 KB / Downloads: 5)
Reply
Hierbij Draft 2 van de policy, volgens mij is hij nu redelijk compleet.

Attached Files
.pdf   Privacy Policy.pdf (Size: 534.51 KB / Downloads: 3)
Reply
Paar kleine dingetjes:

- Certified services (hoofdletter?)
- maintains her (it's?)
- Online time: Number of seconds you have been in-game on SA-MP. (Displaying the total amount of time you have been in-game on SA-MP.?)
- These columns may not be (can not be?)
- last appearance on the SA-MP Server. (on our SA-MP Server.?)
- Your password Karma level gets calculated automatically (- password?)
- IP Addresses and countries used during (countries used?)
- Reasons of kicks and bans from the SA-MP Server made by Administrators. (by Staff Members? we heben ook mods namelijk...)

Het zijn kleine dingetjes. In het geheel zit het document vrij goed in elkaar.
Reply
Allemaal aangepast, op "her" na. LVP is een vrouwelijke entiteit (woorden hebben geslachten enzo, "playground" - vrouwelijk) dus dat is correct. Bijgevoegd is Draft 3.

Attached Files
.pdf   Privacy Policy.pdf (Size: 384.75 KB / Downloads: 4)
Reply
Prima :)

Hier nog enkele dingetjes:

- This field may only be hidden by Las Venturas Playground V.I.P. Members. (can only be hidden?)
Bovendien is die voetnote in een aantal gevallen niet consistent met wat in de tabellen vermeld staat. Sommige velden zijn standard "hidden", maar je kunt ze vervolgens alleen verbergen als je V.I.P. bent?
- Your Karma level gets calculated automatically, the formula for this statistic will be kept private at all times. (twee zinnen? ..automatically. The formula..)
- Notations in your profile made by Administrators as a consequence.. (hier ook Staff Members?)
- Sharing information with 3rd parties (voluit gescheven "third" zou misschien beter zijn)
Reply
Quote:Bovendien is die voetnote in een aantal gevallen niet consistent met wat in de tabellen vermeld staat. Sommige velden zijn standard "hidden", maar je kunt ze vervolgens alleen verbergen als je V.I.P. bent?

Het is de standaard waarde, enkele pagina's/features kunnen echter alleen geactiveerd worden door VIP leden. Nog meer reden om te doneren ;)

Rest is aangepast, hierbij Draft 4

Attached Files
.pdf   Privacy Policy.pdf (Size: 384.22 KB / Downloads: 11)
Reply
- This field may only be hidden by Las Venturas Playground V.I.P. Members. (deze op page 4 ben je vergeten)

(11-02-2009, 02:43 PM)Peter link Wrote: Het is de standaard waarde, enkele pagina's/features kunnen echter alleen geactiveerd worden door VIP leden. Nog meer reden om te doneren ;)

Ik keek daar een beetje raar tegenaan, omdat het lijkt alsof de waardes standaard al verborgen zijn, maar je ze vervolgens alleen kunt verbergen als je V.I.P. bent.
Maar... het lijkt wel te klopen. ;)

Verder geen op- of aanmerkingen meer van mij.
Reply
Ziet er goed uit, geen typo's of andere dingen meer kunnen spotten. :)
Reply
@ page 2: Intended usage klinkt vaag. Komt op mij over als: "Het is orgineel bedoelt voor .. maar stiekem gebruiken we het voor..".
En daarbij birthday is niet echt private, op het forum kan je dat gewoon zien. Als private ook hidden is in dit geval :+

@ page 4: Reasons of kicks and bans from the SA-MP Server made by LVP Staff Members.

Dus !why is nergens meer toegestaan behalve .crew/.man/.gtaman? Dan zou ik dat ook technisch zo maken, anders gaat dat zeker mis.

Verder geen opmerkingen op dit moment.
Reply
Ziet er goed uit, heb wel twee dingen waarvan ik niet zeker was, de rest zag er allemaal netjes en duidelijk uit.

Het gaat in het document telkens om het LVP Management, zou het niet duidelijker en/of beter zijn om het GTA Management te doen? We moeten dit juist meer opsplitsen, en dit document is LVP GTA gerelateerd (of heb ik dat mis?).

Op Pagina 4 staat 'Certified Services' die de gegevens kunnen accessen, maar is het ook niet zo dat de staff DOOR deze bots de gegevens kan accessen?

Voor de rest; prima :)
Reply