Hello There, Guest! Login or Register


Privacy Policy
#11
(11-02-2009, 05:05 PM)Sander link Wrote: @ page 2: Intended usage klinkt vaag. Komt op mij over als: "Het is orgineel bedoelt voor .. maar stiekem gebruiken we het voor..".
En daarbij birthday is niet echt private, op het forum kan je dat gewoon zien. Als private ook hidden is in dit geval :+

Nee, maar het is ook nergens zichtbaar. Intended usage lekker zo laten, dan klinkt het maar vaag :+

(11-02-2009, 05:05 PM)Sander link Wrote: @ page 4: Reasons of kicks and bans from the SA-MP Server made by LVP Staff Members.

Dus !why is nergens meer toegestaan behalve .crew/.man/.gtaman? Dan zou ik dat ook technisch zo maken, anders gaat dat zeker mis.

Verder geen opmerkingen op dit moment.

Liever sowieso niet natuurlijk. Niemand zal erover gaan vallen, kleine crew regulatie toevoegen met het bericht dat we prefereren dat ze het niet doen. En als iemand het wel doet zat er net een vleermuis op onze monitoren.

Quote:Ziet er goed uit, heb wel twee dingen waarvan ik niet zeker was, de rest zag er allemaal netjes en duidelijk uit.

Het gaat in het document telkens om het LVP Management, zou het niet duidelijker en/of beter zijn om het GTA Management te doen? We moeten dit juist meer opsplitsen, en dit document is LVP GTA gerelateerd (of heb ik dat mis?).

Mee eens, definitie toegevoegd.

Quote:Op Pagina 4 staat 'Certified Services' die de gegevens kunnen accessen, maar is het ook niet zo dat de staff DOOR deze bots de gegevens kan accessen?

Voor de rest; prima

Details. Natuurlijk is dat zo, maar uiteindelijk is het de bot die de gegevens ophaalt, het staflid kan dat niet zonder hulp van de bot.
Reply
#12
Hierbij Draft 5.


Attached Files
.pdf   Privacy Policy.pdf (Size: 322.87 KB / Downloads: 3)
Reply
#13
Gezien in iedergeval Fireburn op IRC al akkoord is wil ik dit document de Last Call fase in jagen. Edit deze post met je naam als je akkoord bent met de inhoud, voeg een reactie toe voor aanpassingen.

akkoord:
  • Peter
  • estroe
  • tBKwtWS
  • Fireburn
  • Chillosophy
  • Wesley
  • Sandert
  • Dennis
  • MrBondt
  • FiXeR


Attached Files
.pdf   Privacy Policy - Last Call.pdf (Size: 322.9 KB / Downloads: 7)
Reply
#14
Akkoord, met een paar opmerkingen...

- Bij de acronyms and non-standard terms misschien ook TeamSpeak (+ eventueel Forum) uitleggen/vermelden?
- This field may only be hidden by Las Venturas Playground V.I.P. Members. @ page 4. Zie eerder post daarover. (can only be hidden?)
- Als de website gebruik maakt van cookies, deze ook vermelden als een manier waarop informatie over de gebruiker opgeslagen of gebruikt wordt?
- Misschien nog iets over gegevens die bewaard worden als iemand doneert en V.I.P wordt? Zoals... paypal-gegevens, bankrekeningnummer, naam, bedrag.
- IP Addresses, and associated countries, used during your SA-MP Sessions. (datzelfde ook voor het forum? Idem voor bans op het forum.)
Reply
#15
Akkoord, maar moet dat e-mailadres bij het laatste stuk (gegevens opvragen) in caps?
Reply
#16
Een paar suggesties:

- "to register a nickname' -> 'to create a user account"


Ook zou ik overal "our" veranderen in "LVP's", zoals:

- "our services" -> "LVP's services"
- "on our SA-MP server" -> "on LVP's SA-MP server"
- "all our services" -> "all LVP services"

Verder ziet het er prima uit wat mij betreft :)
Reply
#17
Hierbij dan de final. Dank voor opmerkingen!


Attached Files
.pdf   Privacy Policy.pdf (Size: 390.15 KB / Downloads: 4)
Reply
#18
En het Word bestand;


Attached Files
.docx   Privacy Policy.docx (Size: 133.68 KB / Downloads: 3)
Reply
#19
Ziet er goed uit. Ik zeg, laten reviewen door wat grammar nazis en vervolgens online pleuren!
Reply
#20
En neem je daar dan ook actie in?
Reply