Hello There, Guest! Login or Register

P.R. Persoontjes!
Yo,

Bij deze de formele aankondiging voor een nieuwe LVP Management-functie: Public Relations.

Je functie zal de volgende taken omvatten;
  •  
  • Communicatie met andere partijen op het gebied van reclame, bijv. linkpartners en sponsorpartijen.

• Het vinden- en afsluiten van backlink-contracten.

• Promotie van de nieuwe Las Venturas Playground website.

Bij deze functie behoort een startbudget van € 200 ter promotie van de nieuwe Las Venturas Playground website. Dit geld dient gespendeerd te worden aan de inkoop van backlinks en/of advertentieposities naar de website van Las Venturas Playground. Tevens zal de eerste taak omvatten het afsluiten van sponsoring door ServerFFS, waarbij de basisovereenkomst bijgevoegd is als PDF.

Sollicitaties mogen in dit topic gepost worden, of privé besproken worden met Peter[`-]? op IRC. Vragen zijn altijd welkom. Mocht er geen interesse zijn vanuit de huidige groep dan zal er in de crew gepeilt worden voor interesse.

Attached Files
.pdf   playgroundffs.pdf (Size: 268.33 KB / Downloads: 13)
Reply
Wesslet heeft interesse. Toch gaat het huidige Management nog steeds voor; ik wacht op reacties.
Reply
Geen idee of ik dat wil, druk zat met andere dingen.

Anyway, de pdf;
Typo: beken d
En daarbij een suggestie: Mailing online publiceren op de website (+ link in de nieuwsbrief), waar de advertentie ook nog te zien blijft gedurende de sponsorperiode?
Reply
Laat Wesslet het gerust doen. Ik kom er niet aan toe om er genoeg tijd voor vrij te maken.
Vraag me wel af of ServerFFS dit genoeg vindt. Aan bekendheid hebben ze niet echt een tekort.
Reply
Het lijkt me een prima voorstel, maar ik zou het dan wel omdraaien. Iets als 'ServerFFS krijgt een prominente plaats in de mailing voor advertentie, in ruil daarvoor krijgt LVP een plaats bovenaan de hosted lijst'. Dat klinkt imo iets minder als 'wij willen', maar iets meer als 'jij krijgt'. :)
Reply
Not me.
Reply
De continuïteit van mijn activiteit is ontoerijkend voor een dergelijke positie, helaas.
Reply
Is het mogelijk om deze functie met twee mensen op te pakken? Wesley en ik zouden het namelijk wel samen willen doen. Zou tof zijn als we het met zn tweeen konden doen. Wesley en ik werken prima samen en babbelen al een hoop. Ook hebben we beiden al wat ideeën (zie bv. mijn 2 topics, reageren!) en kunnen we bepaalde dingen snel terugkoppelen op de gamemode.
Tevens heb ik bij me RL baan al wat dingen gedaan ter promotie van een website, onder andere ook met adwords, links en dat soort dingen.

Maar goed, de vraag is dus of het met twee personen kan.

Edit: lees net op IRC dat dat prolly niet gaat gebeuren, i.v.m. leaddev werkzaamheden wat ook tijd nodig heeft, en we dan beiden daar te weinig tijd voor hebben. (hoewel het toch niet veel verschil maakt of 2 mensen samen 2 dingen doen of 2 mensen apart van elkaar 2 dingen doen?)
Reply
(10-19-2009, 06:57 PM)Badeend link Wrote: Het lijkt me een prima voorstel, maar ik zou het dan wel omdraaien. Iets als 'ServerFFS krijgt een prominente plaats in de mailing voor advertentie, in ruil daarvoor krijgt LVP een plaats bovenaan de hosted lijst'. Dat klinkt imo iets minder als 'wij willen', maar iets meer als 'jij krijgt'. :)

Mee eens, hierbij draft 2.

Attached Files
.pdf   lvpffs.pdf (Size: 238.62 KB / Downloads: 11)
Reply
Ziet er wederom goed uit :)
En idd wat minder "wij eisen" zo.
Reply