Hello There, Guest! Login or Register

P.R. Persoontjes!
Ziet er goed uit. Ik denk dat Woet / serverFFS hier wel mee akkoord gaat, hoe meer reclame hoe beter. Dit moet er zo snel mogelijk uit neem ik aan, dus als iedereen het met de inhoud eens in, kan dat morgen of van het weekend wel?
Reply
Ik twijfel zelf nog over de periode. Opzich is 24 maanden best veel voor iets eenmaligs, misschien naar 18 verlagen?

P.
Reply
24 maanden is inderdaad misschien wat veel gevraagd, maar hij kan altijd zelf nog met een tegenvoorstel komen. Toch is 18 voorlopig ook wel lang genoeg, dus dat is ook prima lijkt mij.
Reply
(10-22-2009, 09:38 PM)Wesley link Wrote: 24 maanden is inderdaad misschien wat veel gevraagd, maar hij kan altijd zelf nog met een tegenvoorstel komen. Toch is 18 voorlopig ook wel lang genoeg, dus dat is ook prima lijkt mij.

Jij was een half uur geleden al naar bed.
Reply
(10-22-2009, 09:38 PM)Peter link Wrote: Jij was een half uur geleden al naar bed.

Ben ik ook, maar een telefoon kan je mooi meenemen :p
Reply
Als ik Woet zou zijn dan zou ik zelfs niet akkoord gaan met 18 maanden, meer met een jaar ofzo. Maar goed, hij kan idd altijd met een tegenvoorstel komen.

En btw, jouw avatar ftw :+
Reply
(10-23-2009, 09:42 AM)Badeend link Wrote: Als ik Woet zou zijn dan zou ik zelfs niet akkoord gaan met 18 maanden, meer met een jaar ofzo. Maar goed, hij kan idd altijd met een tegenvoorstel komen.

Laten we anders in de mail 18 maanden zetten en dan kunnen we altijd nog zakken naar een jaar als hij er over wil onderhandelen.

(10-23-2009, 09:42 AM)Badeend link Wrote: En btw, jouw avatar ftw :+

:D

Reply
Twee andere ideeën die ik nog had:
  • Het plaatsen van een advertentie op de download pagina van sa-mp.com
  • Het aanbieden van een mirror voor de setup van 0.3, zodat we een link terug krijgen op de download pagina.
Reply
Zullen we dan maar 18 maanden in het voorstel zetten? Peter, zou jij dan die PDF aan kunnen passen of moet het gewoon als tekst mailtje gestuurd worden?

En is dat idee van mirror het waard qua traffic etc?
Reply
Mirror komt later wel, eerst dit ffsding maar even. Ik zal vanavond een pdf bakken en die hier uploaden, als jij (Wes) dan kan handelen, graag.
Reply