Hello There, Guest! Login or Register


Las Venturas Playground Dutch Section
Ik denk niet dat Peter het oplost, althans niet in deze versie nog. Mocht hij het oplossen word het in LVP 3.0
Ik denk dat LVP 3.0 snel komt en dat in deze versie het dus ook niet meer word gefixt(FiXeR :X).
Reply
Halve crosspost:
Lag komt door cpu load.
Vanavond wordt er een poging door Littlewhitey gedaan om de server wat onderhoud te geven, wat hopelijk als resultaat een lagere load geeft, en daardoor ook minder load.
Reply
(06-27-2007, 05:29 PM)Nakebod link Wrote:Halve crosspost:
Lag komt door cpu load.
Vanavond wordt er een poging door Littlewhitey gedaan om de server wat onderhoud te geven, wat hopelijk als resultaat een lagere load geeft, en daardoor ook minder load.
ik heb dit net 2min. gelezen in een engels topic van je :D
ik hoop dat het lukt ;(
Reply
ik kon vangaad niet spelen, meh...
alles gaat goed totdat die grote tekst in beeld is gekomen: 'Las Venturas Playground - 2.71 - Peter Beverloo' daarna blijft het beeld hangen op het vinewood bord en na een tijdje geeft hij dan aan: 'lost connection to server'

meh... ik zal weer iets fout doen
Reply
Start de singleplayer wel gewoon op? Of andere (Veel minder leuke!  O-)) servers?
Reply
andere (veel minder leuke) servers wel...

euhm... sp speel ik niet op de pc (dat doe ik op mn ps2 ;) )
Reply
Quote:Razor link=topic=166.msg24365#msg24365 date=1183394369]
andere (veel minder leuke) servers wel...

euhm... sp speel ik niet op de pc (dat doe ik op mn ps2 ;) )

Probeer je firewall is uit te zetten (als je dat nog niet hebt).
Ik heb ook dezeflde problemen gehad maar dat kwam toen door Peerguardian (bad ip blocker), heb je dat? Of misschien heb je een gelijknamig programma draaien.
Zeker dat je de nieuwste SA-MP hebt draaien?
Anders kan je nog altijd een reinstall proberen, maar ik denk dat dat niet veel verschil zal maken.
Als je nog een andere PC in huis kan je daar nog op proberen te connecten, doet ie het daar wel dan ligt het tenminste niet aan je router (als je die hebt) maar aan je PC.
Reply
Vraag: Wonen er teveel buitenlanders in dit land ?

Antwoord:
     20%: JA
     10%: NEE
     70%: معهد الأمن العالمي بواشنطن .
Reply
das meer iets voor het flauwe grappen topic peter
Reply
(07-02-2007, 09:24 PM)Radiance link Wrote:Probeer je firewall is uit te zetten (als je dat nog niet hebt).
Ik heb ook dezeflde problemen gehad maar dat kwam toen door Peerguardian (bad ip blocker), heb je dat? Of misschien heb je een gelijknamig programma draaien.
Zeker dat je de nieuwste SA-MP hebt draaien?
Anders kan je nog altijd een reinstall proberen, maar ik denk dat dat niet veel verschil zal maken.
Als je nog een andere PC in huis kan je daar nog op proberen te connecten, doet ie het daar wel dan ligt het tenminste niet aan je router (als je die hebt) maar aan je PC.

firewall staat uit en ik heb de nieuwste versie van sa-mp, aangezien ik niet weet wat peerguardian is zal ik het wel niet hebben
ik heb ook nog wat andere servers geprobeerd, die doen het allemaal ook goed, behalve LVP :/

de grote letters '2.71 Peter Beverloo'en 'welcome back [GoT]Razor enz verschijnen wel, maar ik ga niet naar de 'login room' en na een tijdje geeft hij aan 'lost connection to server'
Reply