Hello There, Guest! Login or Register


Las Venturas Playground Dutch Section
#1
Hier kun je lekker over Server & Gamemode related onderwerpen praten, in het Nederlands
Als je dus niet zo goed overweg kan met de Engelse taal of je hebt gewoon even geen zin om Engels te praten, dan zit je hier goed.
Reply
#2
Yay de server is verhuist en het oude nieuwe forum is weer terug, vond dat andere forum niet zo aantrekkelijk om te posten.
Reply
#3
Hmm bij mij blijft ie maar zeggen retrieving info bij het nieuwe ip  :-\

Edit:
Het kwam door peerguardian die het ip van de server blockt, het was eerst een emule server.
Reply
#4
????????
i dont know anything;
Reply
#5
Shit zeg, gisteren de hele avond gezocht wat de titel van dat liedje was (voor in mijn filmpje) en nu ik op de link klik van cjllai speelt ie gewoon af.
Reply
#6
zo... ff wat nederlands lullen en kijken of mun forumaccount nog werkt :) L8ah!
Reply
#7
Ik vind dit een heele goeie server.
Weinig cheaters.
Veel spelers.
Leuke game mode.

GA ZO DOOR ADMINS  :) :) :) :) :) :) :) :)
Reply
#8
Woei, complimenten :)
Maar gelukkig zijn veel, vaak ook vaste, spelers ook erg gezellig.

Het moet altijd van 2 kanten komen natuurlijk :)
Wij merken echt wel het verschil tussen een avond met veel vaste spelers en veel passanten die even kijken.
De vaste spelers hebben in principe veel minder aandacht nodig, qua hulp, straf, en dat soort dingen (Hoewel sommige...) terwijl nieuwe spelers dat, logischer wijs, gewoon meer nodig hebben.
Is ook niet erg, vind het meestal wel leuk om te doen, alleen soms eisen ze wel erg veel van je speeltijd op :D

Reply
#9
Uiteraard is deze server geweldig!

Vraagje. Als ik models installeer (geen handling dus) zou ik dan foutmeldingen op de server krijgen? Ik zag laatst screenshots van SA waarin een persoon echte auto's had. Vond ik wel mooi dus zou ik wel willen hebben. :9~ Maar niet als het foutmeldingen geeft.

Heeft iemand een pack van models of weet iemand waar ik kan kijken voor automodels? Bedankt alvast! ;)
Reply
#10
Jahoor, je kunt gewoon een aantal "car mods" installeren, mits je dat zou willen.

Ik persoonlijk gebruik het niet, aangezien het een keer mijn gehele San Andreas installatie heeft "verkl*ot", want het kan uiteraard wel eens tot een corrupte installatie of iets dergelijks leiden, alhoewel het vaak geen problemem geeft  :)

toch raar ik je aan om zeker niet meer dan zo'n 4 mods te installeren, want des te meer mods je geinstalleerd heb, des te vatbaarder ben je ook voor problemen/crashes etc.

Dit is trouwens wel een goede site om een paar car mods te downloaden;

Klik hier!

Er zijn uiteraard ook nog tientallen andere sites, maar die mogen jullie zelf opzoeken  ;)

Veel plezier ermee
Reply