Hello There, Guest! Login or Register


Werk
#31
Quote:Greyfox link=topic=16078.msg167360#msg167360 date=1231140698]
Terror is zo stoned hij denkt dat een fiets brommer is

zou het ?
brommer is gewoon zinloos als alles in de buurt zit + het feit dat je nie mag drinken en dan rijden op een scooter.
kan je beter op de fiets is goedkoper en je houd geld over voor een auto. ^^
Reply
#32
huppa zo doe je deeatt
Reply
#33
(01-09-2009, 10:14 PM)Nonzero link Wrote: master heb je geen last van strond als je werkt?
Nou ffkes niet maar binnekort begint het stronTrijden weer  :7
Reply
#34
Wat: Ik ben Hiker. Wat? ja hiker :P
Oftewel: ik rijd auto's voor leasemaatschappijen en dealers naar de klanten toen.

Waar: bij Easyway in breda
Loon: 6 euro per uur voor autorijden en in de trein zitten

Wel tof om in veel verschillende auto's te rijden  8)

Greetz Sander
Reply
#35
tof  :'(
Reply
#36
[modbreak]
Dit topic gaat over je werk, waar je werkt, wat je doet, en eventueel wat je verdient.

Graag zou ik iedereen willen verzoeken een beetje ontopic te blijven, natuurlijk mag je ingaan op iemand zijn werk maar offtopic geleuter over brommercertificaten hoort hier niet in thuis.
[/modbreak]
Reply
#37
Quote:Solid_Rock link=topic=16078.msg171861#msg171861 date=1232375889]
Wat: Ik ben Hiker. Wat? ja hiker :P
Oftewel: ik rijd auto's voor leasemaatschappijen en dealers naar de klanten toen.

Waar: bij Easyway in breda
Loon: 6 euro per uur voor autorijden en in de trein zitten

Wel tof om in veel verschillende auto's te rijden  8)

Greetz Sander
Dat is wel vet werk, een beetje nieuwe auto's rijden en geld verdienen, alle wijven denken dat je veel geld hebt :D Alleen hopen dat je geen deukje rijdt, want dan ben je mooi de sjaak.
Reply
#38
(01-22-2009, 11:41 PM)Fireburn link Wrote: Dat is wel vet werk, een beetje nieuwe auto's rijden en geld verdienen, alle wijven denken dat je veel geld hebt :D Alleen hopen dat je geen deukje rijdt, want dan ben je mooi de sjaak.

Klopt, beetje de pimp spelen met andermans auto's  >:) het werkt ook om dan in pak te gaan  8)
auto's die erg goed helpen zijn: Audi Q7, Opel GT, BMW 5-serie (allemaal gereden)

en het is inderdaad uitkijken bij inparkeren  :P
Reply
#39
en wat als je wel schade veroorzaakt? wat gebeurt er dan?
Reply
#40
Dan heb je een verzekering, sim-pel.
Daar zijn die dingen voor.
Reply