Hello There, Guest! Login or Register

Poll: wat moet de max zijn voor ownedproperties?
You do not have permission to vote in this poll.
4
2.50%
1 2.50%
5
17.50%
7 17.50%
6
5.00%
2 5.00%
7
27.50%
11 27.50%
je mag allles hebben
42.50%
17 42.50%
wat zijn properties?
5.00%
2 5.00%
Total 40 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

properties
Ik vind dat het sellen overal zou moeten kunnen. Dan hoef je niet terug naar een andere prop..
(02-08-2007, 10:09 AM)Patriot link Wrote:Ik vind dat het sellen overal zou moeten kunnen. Dan hoef je niet terug naar een andere prop..

Ja, ik ook. Je moet gewoon op het schip kunnen blijven staan en daar alles doen. /buy Frisia, dan /sell Frisia. Ook als je iemand wil killen, daar wil ik geen moeite voor doen gewoon /kill <id> en klaar. Dit maakt het spel veel makkelijker.

:/
Grapjas :+

Niet geneukt? :P
De opbrengsten van de properties zijn de afgelopen weken/maanden wel erg naar beneden gegaan, waarom is dat eigenlijk gebeurd? Een tijdje terug kon je Woutertjes Waterstation of Drive-In Cinema kopen voor minder dan de 600.000 die het per minuut opleverde. Nou hoeft het ook niet zóveel te zijn maar iets meer voor de properties zou voor de meeste denk ik wel fijn zijn.
Quote: Ik vind dat het sellen overal zou moeten kunnen. Dan hoef je niet terug naar een andere prop..
ROFL! You can't be serious on that, right Patriot?  8)7
En zo ontzettend veel properties zijn er niet vind ik, want sommige props hebben ook verschillende locaties. Wie maken die props dan en waarom hebben de andere steden dan geen "secret" properties zodat er behoorlijk wat meer zijn die je ook nog is moet weten te vinden, zoals XL al zegt.  :w
over oude koeien gesproken.....

in LVP 3 word het hele property gebeure verandert.... (dacht ik)
en kijk ook op crew.sa-mp.nl/badeend/map dar staan alle properties, met hun prijzen

8)
dude moet je dat nou verklappen , veel mensen wisten dat dus niet  :P
shhhtt  ;)
what wist ik nog niet??
:o was it classified? :o

8)
ik denk het beste 5 want dan kan iedereen wat.
ik zou zeker niet kiezen voor alles want dan is er altijd wel een die alles koopt
Nu het toch over properties gaat . is toevallig de HIdden Mall property bij de creek weggehaald ?? :o
zoja wat was de reden voor verwijdering ?? Het was een leuke propertie om te verdedigen :)