Hello There, Guest! Login or Register


Poll: wat moet de max zijn voor ownedproperties?
You do not have permission to vote in this poll.
4
2.50%
1 2.50%
5
17.50%
7 17.50%
6
5.00%
2 5.00%
7
27.50%
11 27.50%
je mag allles hebben
42.50%
17 42.50%
wat zijn properties?
5.00%
2 5.00%
Total 40 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

properties
#1
ik zit gister na te denken over de max van 6 properties, het is opzich goed, maar als je vol zit moet je eerst weer helemaal terug naar een lowend prop om die te verkopen, en ondertussen kan iemand onders de propertie al gekocht hebben.
#2
Het is natuurlijk niet leuk dat 1 iemand alles in handen heeft.
Maar wanneer je natuurlijk lekker bezig bent met buyen. Tja, ik zou het niet erg vinden.
Wellicht om zoiets aan een pluspunt te maken.
Bijv 1 pluspunt nodig om 10 props te kopen :).
#3
ja, zoiets kan ook, maar dan moet je wel inaanmerking komen voor een +punt
#4
Ik vind dat het wel lekker gaat zoals het nu is. Gewoon rond de 6 dus. Zo hebben andere ook nog een keus want ik vind nu al af en toe dat er te weinig properties zijn. Maar dat zal ook wel komen omdat de laatste tijd de server heel veel spelers heeft! :)

Soms is daarom een eigen propertie die iedereen niet weet, wel handig.  ;)
#5
(01-15-2007, 12:09 AM)XL link Wrote:Ik vind dat het wel lekker gaat zoals het nu is. Gewoon rond de 6 dus. Zo hebben andere ook nog een keus want ik vind nu al af en toe dat er te weinig properties zijn. Maar dat zal ook wel komen omdat de laatste tijd de server heel veel spelers heeft! :)

Soms is daarom een eigen propertie die iedereen niet weet, wel handig.  ;)

Deaken's Royal Hideout  >:)

Jammer dat dit niet meer op gaat, ons Badeend heeft een variabele map online staan waar alle properties op staan :) Ik ben alleen het adres even kwijt :)
#6
Deakon's Royal Hideout is echt volgens mij de duurste en het propertie die het meest opbrengt? Of had ik dat niet mogen zeggen? :X
#7
http://www.sa-mp.nl/map.php

Kijk is even goed op deze map, als een persoon 7 props heeft, zijn er nog ruim zat over!
Dit moet je dan even niet bekijken als er 90 spelers online zijn hoor.  :+ Dan gaat het gewoon om knallen die handel! :P

Maarja, mij lijkt 7 props per keer wel kunnen ;)

Greetingz, TriggeR :7
#8
Ja misschien heb je gelijk en zijn er ook wel genoeg properties. Er zijn gewoon properties die niet iedereen wil hebben omdat ze te weinig opleveren. Wat ik echt leuk zou vinden is als in de rest van de gebieden ook wat geheime properties worden gemaakt. En dan deze properties niet op de map vermelden zodat je het een tijdje kunt uitzoeken waar die properties zijn. :D
#9
Het leuke is, die goedkope properties leveren in % veel meer op dan die hele dure.
Opbrengsten van de dure props zitten op 1/2%, de goedkope veelal rond de 5% of meer.

Dus waarom ze niet populair zijn? Allemaal geil op geld denk ik :)
"Kijk mij eens de Frisia voor 1.5 mil ownen".
#10
Nou 1 of 2% van die dure properties is nog veel meer van 5% van een goedkope. Dus geef mij maar die dure properties. Niet omdat ik daar op kick maar omdat je dan niet zoveel andere properties hoefd te bezitten. Mijn eigen propertie vind ik gewoon leuk om te bezitten en die brengt ook iets van 20k op. :)

Hoe graag wil jij 5% van Shithole bar, Cia Hideout, etc?  :P