Hello There, Guest! Login or Register


SA-MP 0.2 released | info about the new features!
#11
ehm... hoe werkt dat create object-command, is dat alleen voor peter of voor admins...?
Reply
#12
Quote:Razor link=topic=1809.msg22640#msg22640 date=1182502856]
ehm... hoe werkt dat create object-command, is dat alleen voor peter of voor admins...?

Waarschijnlijk voor Herr P. en de devvers. Misschien komt er nog een 'ramping'-onderdeel (dat je met een druk op de knop een ramp neer kan zetten), maar het is niet echt wenselijk als de spelers elk object waar ze willen neer kunnen zetten. Sta je rustig te chillen op het schip, zet iemand er opeens Mt. Chilliad bovenop bijvoorbeeld ;)
Reply
#13
(06-22-2007, 12:45 PM)Chillosophy link Wrote: Sta je rustig te chillen op het schip, zet iemand er opeens Mt. Chilliad bovenop bijvoorbeeld ;)

lol! _O-

(06-22-2007, 12:05 AM)benbmyers link Wrote: Sorry for writing here but can this topic have an english equlivelent?

I'm working on it!  :)
Reply
#14
/ramp en dat er dan een klein rampje voor je komt te staan?

en dat dat dan niet overal kan?

EDIT:

Quote:Well, ehm, even uit mijn hoofd:

- Tire popping
- Gravity is instelbaar
- Trams/treinen zijn nu mogelijk
- Sirenes zijn gesynced 
- Autos zijn nu op locatie te spawnen (Mits de gamemode dit gescript heeft)
- Je kan nu op voertuigen blijven staan als ze rijden
- Meer wapens zijn gesynced/beter gesynced
- Aanpasbaar weer, oa mist en regen.
- Objecten  zijn nu plaatsbaar. Mensen die de MTA editor kennen, weten een beetje wat ik bedoel.
- Wapens kunnen nu ook binnen gebruikt worden.
- Veel nieuwe script functies, o.a. soort van "plugin" support, in C++
- Bomshop werkt nu ook als het goed is  Kaboom!
- Heb hem nog niet ingame gezien, maar die transport helikopter met magneet schijnt ook te werken.
- Geen enkele mod is meer toegestaan. Aan de ene kant jammer, ik had altijd de detailed radar mod, ziet er mooier uit. Maar nu mag niets meer = (voorlopig?) minder kans op cheaters, omdat je met mods een packet error krijgt.
- Aantal crash zones van 0.1 eruit (Wie kent de Cruises op LVP niet, met mass timeouts )
- Paar algemene crash dingen eruit, zoals lege /pm dingen.

En nog vast wel veeeeeel meer.
Meeste dingen zijn per server configureerbaar, dus tire popping kan zo uitgezet worden.

die helicopter lijkt me ook wel gaaf ;)
en dat tire popping aan en uit kan is ook wel handig, als je langs het schip rijd is de kans groot dat je beschoten wordt, als je dan in de slip raakt overleef je het meestal niet :/
Reply
#15
Mwah, genoeg alternatieven om weg te komen :P

Maar, die ramp: Er is een mogelijkheid(misschien niet in elke server) om het rampen ana te zetten. Dan doe je bv /ramping(JUTD's server). Dan kan je /setramp <1-5> doen om je soort ramp te kiezen. Varieert van kleine tot grotere ramps en waterramps. Als je dan linker Ctrl gebruikt spawnt die ramp voor iets van 5 seconden en gaat dan weer weg. Zo kan je op gebouwen springen, over andere mensen heen springen enz.

:)
Reply
#16
@[GoT]Razor: zowel bombshops als de helimagnet zitten niet in SA:MP 0.2
Reply