Hello There, Guest! Login or Register


Probleem
#1
Hey LVP,

ik heb een probleem met sa-mp, ik heb jullie server al toegevoegt bij favoriete maar wordt er niet wijzer van als ik op connect druk -.-'

GTA:sa executable not found
daarna een link vanwaar je het bestand vindt
maar als je er naartoe gaat kan ie hem niet vinden

mvg Preasure

Reply
#2
Heb jij GTA : SA gekocht of gedownload?
In ieder geval.

Installeer GTA : SA -> Download/installeer SA-MP (www.sa-mp.com) -> http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t=15151 = downgrader -> Maak een account op sa-mp.nl (deze dus :+) -> Join LVP.

Als dit niet werkt, weet ik het niet.

Laat het resultaat weten :)

Bye
Reply
#3
Als je GTA hebt gedownload moet je ff de crack .exe downloaded van gamecopyworld.com en de orginele (in Program Files - Rockstar Games) verplaatsen door die ene die je van de website download, dan moet je, wanneer sa:mp naar de .exe file vraagt, browsen naar Rockstar Games, de map in Program Files en dan druk je op OK en dan moet 't wel lukken..
Reply
#4
(03-11-2008, 10:11 PM)EvilGate link Wrote: Heb jij GTA : SA gekocht of gedownload?
In ieder geval.

Installeer GTA : SA -> Download/installeer SA-MP (www.sa-mp.com) -> http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t=15151 = downgrader -> Maak een account op sa-mp.nl (deze dus :+) -> Join LVP.

Als dit niet werkt, weet ik het niet.

Laat het resultaat weten :)

Bye
toevallig heb ik hem gedownload
achteraf bleek dat ik hem ook nog ergens kon krijgen maar goed toen stond ie er al op dus ....
Reply
#5
(03-11-2008, 10:28 PM)theInfamous link Wrote: Als je GTA hebt gedownload moet je ff de crack .exe downloaded van gamecopyworld.com en de orginele (in Program Files - Rockstar Games) verplaatsen door die ene die je van de website download, dan moet je, wanneer sa:mp naar de .exe file vraagt, browsen naar Rockstar Games, de map in Program Files en dan druk je op OK en dan moet 't wel lukken..
daar kijk ik morgen wel ff naar dan heb ik iets meer tijd dan vandaag
Reply
#6
(03-11-2008, 10:11 PM)EvilGate link Wrote: Heb jij GTA : SA gekocht of gedownload?
In ieder geval.

Installeer GTA : SA -> Download/installeer SA-MP (www.sa-mp.com) -> http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t=15151 = downgrader -> Maak een account op sa-mp.nl (deze dus :+) -> Join LVP.

Als dit niet werkt, weet ik het niet.

Laat het resultaat weten :)

Bye

die link die je me gaf is me wel van pas gekomen alleen als ik heb instaleer zegt mijn gtasa die nu op de computer staat geen versie heeft
Reply
#7
Geen versie?
Ik zou zeggen, koop GTA of download via een deftige link / torrent D:
Reply
#8
Mijn versie zegt met de downgrade ook dat ie niets kan, orginele GTA SA 1.0 EU versie. Maar goed, waarom wil je een 1.0 versie downgraden naar.. 1.0? :+
Reply
#9
Als ik GTA : SA reinstall, moet ik altijd die downgrade doen.
Dus misschien lag het daar aan en heb ik meteen hem de link gegeven D:

Dan moet ie theInfamous zijn raad is opvolgen :+
Reply
#10
Vergeten we trouwens niet 1 ding misschien...

Ik dacht, maar weet niet zeker... dat SA-MP in dezelfde directory moet staan als GTA SA zelf, anders werkt het niet, ondanks dat je moet opgeven waar de "orginele" .exe staat.
Eventueel via Options > Settings aan te passen die locatie.
Reply