Hello There, Guest! Login or Register


Vraagjes
#1
Heey mensen, ik speel al een tijdje op Jullie server en ik vindt het erg gezellig, ben met een maat van me een Clan begonne op julllie server en die heet [GSF] Grove Street Fighters
en wij proberen de meesten Props in Los Santos te bezitten en te houden als we online zijn.
dus had ik de vraag of wij dan ' aangezien dat huis nog geen naam heeft ' De Johnson house mochten hebben met onze clan tag als die naam net als Denis Mansion ofzo maar dan met onze tags....
BV: [GSF] Clan house ofzo, Dat zou wel heel mooi wezen want er is volgens mij geen andere Grove street gang op de server :P
Ik hoop dat het mag van jullie en dat jullie het ook doen. Want dat zou Zoo Vet mooi wezen. :D:D

En nog iets,, hoe kun je LVP Regular worden dan?? Vaak spelen??  8)7

En komt er in de volgende versie ook , dat als je wapens koopt bijvoorbeld van 300000 ofzo dat je als je de volgende dag gaat spelen weer dat je ze weer hebt? dat je ze niet steeds opnieuw hoeft te kopen?
en als ik een Spawn armour koop is dat voor 1 keer? of altijd want bij mij heb ik het niet meer na de 2e keer :S mjaa
Groetjes [GSF] SNICKERS  :+
www.grovestreeffighters.nl.tt
Reply
#2
voor zover ik weet is er in grove street al een property "Grove Street" oid

je wordt regular als je 50 uur hebt gespeeld ;)

spawn weapons die blijven nadat je uit het spel ben gegaan zullen er waarschijnlijk niet komen
Reply
#3
Ja,, maar van die props bedoel ik dat we die huis van johnsons krijgen Zoals : Denis Mansion maar dan
dat huis in grovestreet Die groote van de Johnson family en dat jullie als dat kan en mag dat jullie daar van maken"
[GSF] Clan house,,,,  niet zoals jij het bedoelt ;)

maar bedankt voor de rest van de info
Reply
#4
Clans/gangs krijgen geen properties. Gangs hebben de gangbase om voor te vechten.

Overigens worden er tegenwoordig nog maar zeer weinig properties erbij gemaakt.
Reply
#5
(01-11-2008, 12:16 PM)Stef link Wrote: Clans/gangs krijgen geen properties. Gangs hebben de gangbase om voor te vechten.

Overigens worden er tegenwoordig nog maar zeer weinig properties erbij gemaakt.

Jep.

Voor je spawnarmour, als je dat koopt komt het na elke keer dat je doodgaat terug. Je hoeft het niet opnieuw te kopen.
Reply
#6
Over de propertie:Gangs/clans Hebben de gang base.
Over Regular:Je moet 50 uur spelen om regular te worden.
Over Armour:Als je spawnarmour koopt is dat alleen voor die tijd dat je in de server bent, Dus als je weg gaat en weer terug komt moet je weer opnieuw kopen, Het zelfde met spawnweapons.
Reply
#7
Quote:SNICKERS link=topic=5553.msg63968#msg63968 date=1200040763]
... er is volgens mij geen andere Grove street gang op de server ...

ColdThugz (als ik het gooed schrijf), is ook een Grove street gang.
Maar ik heb ze de laatste tijd niet merr online gezien.
Reply