Hello There, Guest! Login or Register

Onterechte ban.
Het schiet lkkr op vandaag word je geband terwijl je nergens van af weet.
Kan een admin of zo me hier mee helpen want ik het nederlands kan ik het beter uitleggen dan engels.

Het verhaaltje begon zo:

Ik was ingelogt en ree in een beetje in een auto rond, werd een paar x dood geschoten enz
dus wilde ff wapens kopen, dus ik liep daar binnen ging naar doodskop ff dingen kopen en dan bij die man ff armor enz.
en toen samp crash.
dus ik dacht van kut niet weer he had de hele dag al problemen met crashes enz.
dus ik een beetje aan het klote om samp en gta af te sluiten maar de hele pc deed raar en liep traag dus maar reset knop gedrukt en maar wat anders gedaan want had ff geen zin in gta.

Dus ik wilde even later inloggen en ja hoor banned, dacht van wtf ? dus ik heel topic aan gemaakt enz
Quote:http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=5420.0

en ff alles uitgelegt en gevraagt maar word niet echt normaal behandelt vind ik... ik vraag 1 ding en word overal van beschuldig terwijl ik nergens van af weet.

Dus ik vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren ?

had vandaag ook het prob voor 20 sec dat mijn beeld werd geswitchs met een andere speler en dat ik over die speler de controle had voor 5 sec of zo. (bekend prob ? )

en vandaag had ik last van wat crashes...

Maar zou een admin dit even voor mij kunnen uitzoeken ? want word niet goed van sommige mensen en al dat gezeikĀ  :?
Reply
hmm daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord..
mischien was je wel gehackt?
Reply
mmm, lijkt me niet in zo'n korte tijd want dan moet ik echt precies op dat moment gehackt zijn en dat binnen 10-20 sec ?

maar dat probleem dat het beeld word geswitch met andere spelers en dat ik dan 5 sec zijn account kan spelen ?
want mijn beeld deed raar en zag een andere speler even voor me en kon daarmee gewoon schieten en lopen enz ....

dus dan kon hij het denk ik ook met mijn account.
Reply
Dat met het geswitch tussen je eigen beeld met een andere speler heb ik ook wel eens.
Dan ben je zelf bezig maar zie je steeds 1-5 seconden een andere speler.
Als je re-connect is dat weer weg.
Reply
Ja dus laat maar zeggen als ik in de wapen shop sta en het beeld word geswitch met een speler die een wapen in de hand heeft kan hij of zij toch schieten in de wapen shop ?
Reply