Hello There, Guest! Login or Register


2 kleine vraagjes! ;)
#1
Helowaa allemaal!
Ik heb 2 kleine vraagjes!  :>
Nhh, hier de 1e: Nouhh, soms verschijnen er soms stunt pipes ofzo op de weg, waarmee je dus een stunt maakt en de lucht in 'vliegt'. Duss; hoe komen die stunt pipes daar op de weg, ze komen er denk ik niet vanzelf, is er een speciale code voor ofzoo?  ;)

2e! : Nouh; soms komen er bij mij mensen achter op me motor zitten of in de auto. Hou kan dat? Want als ik achter een motor sta waar een mens opzit, en ik druk op dat 'Ga in de auto zitten' knopie op me toetsenbord, sla ik dat mens eraf terwijl ik dus gwn achterop wil zitten voor een zegmaar 'Gratis Lift'.  :D

Nhh, hopelijk begrijpen jullie de situatiess.
Tjaaw ! <3
Reply
#2
1: Wat bedoel je met pipes? Soms vlieg je gewoon door iets de lucht in (Bv. Een stuk voetpad), dat rekent het aan als een stunt. Ik denk niet dat er daar voor een code is :P

2: Druk op G (Passagiers zit) om achterop te zitten, of als passagier in een auto.
Reply
#3
Dat kan inderdaad ook  :P
Maar soms komen er van die stunt dingen die ook in Derby Destruction 4 voorkomen, waar je dus overheen moet rijden en een stunt kunt maken.
Hopelijk begrijp je me  :>

Ciaauw x
Reply
#4
Probeer het /ramping command is ;)
Reply
#5
Sorry voor al die vraagjes als het irriteerd  :D
Maar ik heb nog ééén vraagje!
Kan je in het echte GTA SanAndreas met een bepaalde toets achterop of in de auto bij iemand komen? Volgens mij kan dat wel, maar hoe?

Bedaaaaankt!

>:)
Reply
#6
Hmmm, Geen idee hoe dit moet. Ik denk niet dat het mogelijk is?

In ieder geval ik heb geen idee hoe je het moet doen. Heb het zelf ook nooit gezien.

  :w

ps: Als je het weet zeg het me Lolz.
Reply
#7
Is goed xd.
Google is altijd handig!
Maar tot nu toe alleen maar onzin en gezeik gevonden...  :(
Reply
#8
In Single Player is dat volgens mij niet mogelijk.
Reply
#9
je 1ste vraag: Ik denk dat je met pipes ramps bedoeld, Probeer /ramping (costs 250.000$)

je 2de vraag: om bij iemand op de motor of in de auto ta gaan druk op G of anders kijk bij controls.
Reply
#10
(01-03-2008, 02:29 PM)Barry link Wrote: je 1ste vraag: Ik denk dat je met pipes ramps bedoeld, Probeer /ramping (costs 250.000$)

je 2de vraag: om bij iemand op de motor of in de auto ta gaan druk op G of anders kijk bij controls.

Lezen blijft lastig hè? 1 was al beantwoord, 2 zo goed als ook. Het gaat om SP, oftewel, geen MP ;)
Reply