Hello There, Guest! Login or Register


localhost server om striptz te testen [opgelost!!!]
#1
ik beb bezig om mezelf de sa-mp scripttaal aan te leren, maar ik heb geen zin om een server te huren/kopen, kan ik op eenofandere manier de poort 7777 openzetten en 127.0.0 (localhost) als IP gebruiken om sa-mp om de server te testen????? in welke map moeten de bestanden dan staan??

en welke editor kan ik het beste gebruiken (heb die van Peter al gedownload) maar ik zie veel over pawn(nog iets)
Reply
#2
Je hoeft geen poorten open te zetten als je lokaal test.
Zet de AMX (gecompileerde code) in de gamemodes-map en verander in server.cfg de regel bij gamemode0 naar gamemode0 naamvanjescript 1
Start nu samp-server.exe, daarna samp-debug.exe en kies "Connect localhost"

Ik gebruik zelf notepad++ voor pawn (zie google ;))
Reply
#3
waar moet ik de bestanden dan neerzetten?
C:/
of de gta instalatie map?

*edit* op sa-mp.com forum staat dat je de server.zip in de gtamap moet zetten en dat et dan werkt...
Reply
#4
In de map waar je de server-files van sa-mp hebt geïnstalleerd ;)

Dan wordt het waarschijnlijk C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\userfiles\ , tenzij je iets anders hebt ingesteld.
Reply
#5
als je http://eu.littlewhitey.com/samp01b-installer.exe nou even downloaden en die bijvoorbeeld in C:\Sa-mp server
installeert. Heb je daar een map met Gamemodes, daar moet je de *.amx inzetten.
Reply
#6
het conecten lijt nu, ik het LV money grub  ff als test map ingesteld, maar als ik BV het /help comando doe loopt samp-server vast. wat is het probleem??

(waar kan ik gamemodes downloaden om et script te bekijken???)
Reply
#7
dat is Gamemodes\lvdm.pwn < .pwn is de sourcecode !
Reply
#8
dus jullie hebben geen probleem met het /help command???? bij mij loopt samp-server.exe vast....
Reply
#9
if( strcmp( cmd, "/help", true ) == 0 )
{
SendClientMessage( playerid, COLOR_WHITE, "HELLLUUUPPPPP");
return 1;
}
Reply
#10
ik heb de bijgeleverde gamemodes uitgeprobeert...
de lvdm laat samp-server crashen bij elk command dat hij niet kent... (/abc /nogiets, /rcon login  doet et wel....)
sftdm laat bij elk unkown command zien dat hij et niet kent....
ik heb in de PWN bestanden gekeken, maar nergens word uknown command genoemd... Waar staat dit dan ingesteld???
Reply