Hello There, Guest! Login or Register


{Idee}Minigame
#1
Test :p
Reply
#2
Ik speel al een tijdje op deze server en het is een van de beste Sa-Mp die ik gezien heb tot nu toe.
Ik heb wel een ideetje gehad over een nieuwe minigame genaamd "Georganiseerde Misdaad".
Dus ; Je hebt 2 teams Politie en Boeven.
De bedoeling is dus dat de boeven een politiekantoor gaan overvallen , en het team dat wint geld verdient.
Dit vind ikzelf wel een goed idee , sommige mensen vinden het wel eens leuk op iets wat samen te werken.

Idee 2.

De meeste mensen die San Andreas spelen kennen het spel paardenrace wel.
Ik zou het wel leuk vinden als het werkelijkheid word maar dan mensen op een motor.
Het word een soort gokspel , er zijn mensen die racen en mensen die kunnen gokken.
Handig als je je geld kwijt wilt of meer geld erbij wilt ;)

Idee3.

Minigame 2 fast 2 furius.
De racers kiezen uit bepaalde standaart wagens hun auto , en mogen hem tunen.
Daarnaa start de race in een heerlijk FastFurius gevoel , de winnaar krijgt de autos van de tegenstanders omgezet in geld :)

Greetz , Smoef
Reply
#3
Mooi idee, ik weet wel dat er all een cops and robbers server is.
Ga eens kijken of jou idee anders is, we zijn natuurlijk geen neppers.
Reply
#4
Ja kheb er zo al een server tegengekomen , maar mijn bedoeling is om er een minigame van te maken dat in een politiekantoor afspeelt en het zo mee realistischer maakt ;)
Reply
#5
1e idee: Ik denk dat je hierdoor vriendjes politiek krijgt en mensen het misbruiken om geld te verdienen.
2e idee: Leuke alleen wel moeilijk om zo iets te kunnen starten.
3e idee: Ik denk dat je dan hetzelfde krijgt als de easy race, infernus + nos .. sneller is er niet ..

Reply
#6
1 ik dacht juist dat de winnaars van minigames geld  horen te winnen!
2 met een minigame kiezen mensen zelf voor.
3 ik vind alle andere race's veel leuker dan de inernus race!(trucks vliegtuigen etc)
Reply
#7
Daar heb je een punt TBK .. Maar de 1e snap ik niet helemaal .. want stel om zo'n minigame te starten moet je 10.000 hebben .. Wat is de prijs dan gewoon de 10.000 ?.. want als het gesponsord is door LVP dan kun je het wel misbruiken :o
Reply
#8
I've translated yot text so you can post it in an english topic :P

I already play some time on this server and it's one of the best Sa-Mp that I've seen for now.


Idea 1
I've had an idea about a new minigame called "organised crime"
So, you'll have 2 teams;police/cops and criminals/gangsters/offenders
The intention is that the criminals/gangsters/offenders
will rob the police/cops-office , the winning team will reward some money.
I thinks this a good idea, because sometimes people want to cooperate.


Idea 2
The most people that play SA know the horseriding-race-game.
I would like it if it will become reality, but then with people on a bike (like an nrg-500, no bmx)
It will be a gamble-game, there are people that race and people that can gamble.
Usefull if you wanna lost money or wanna earn money ;) .

can't do idea 3 for my GTG to my classroom now
Reply
#9
als iedereen inleg doet en de winaars hun geld terug krijgen, maken ze winst als ze het geld van de verliezers ook krijgen.
Zo sponsort LVP geen "nieuw"  geld en kan je toch winst maken, net zo als in alle andere minigmes.
Alleen is er nu altijd een winend team en een verliezend team. De opbrengst kan eerlijk verdeeld worden.
(09-30-2007, 07:17 PM)DonFranco link Wrote: 1e idee ik denk dat het niet goed uitpakt en mensen alleen maar dat gaan doen met vrienden om snel geld te verdienen
Je gaat toch niet een boel oude topics kicken?
Reply
#10
1e idee ik denk dat het niet goed uitpakt en mensen alleen maar dat gaan doen met vrienden om snel geld te verdienen
maar het is en blijft een leuk idee
Reply