Hello There, Guest! Login or Register


Ik begrijp het niet
#1
Ik heb pas heel ff SA:MP en ik begrijp de server niet. Als ik erin kom ben ik in een sort stripclub met paar andere mensen. Je kan alleen een beetje lopen en slaan :( Ik denk dat er meer achter zit want je kan ook inlogen enzo maar ik begrijp het niet :?
Kan iemand mij helpe??

m.v.g. alex
#2
Er staat vrij groot in je scherm wat je moet doen, maar in jouw geval is de naam die je gebruikt al door iemand anders geregistreerd hier op www.sa-mp.nl. Dus kom terug met een naam die niet geregistreerd is en je hoeft alleen maar /play te typen. Natuurlijk kun je ook een andere naam registreren en daarmee inloggen.
#3
srry hoor maar ik begrijp het niet 8)7 :? als ik daar in die stripclub ben en play type geburt er niks
#4
Je moet eerst je naam veranderen, Alexman is al bezet door iemand anders.
#5
ik heb een nieuwe die is alexandertje :? maar het lukt niet
#6
Verbinding maken met de server -> wachten tot je in die kamer bent -> 't' indrukken op je toetsenbord, dan '/play' typen (zonder aanhalingstekens, mind you!), en dan op enter rossen.

Als je je nickname hebt geregistreerd via de website, moet je verbinding maken, en in die kamer op t drukken, en dan '/login <password>' typen, waarbij je <password> moet vervangen met het wachtwoord wat je hebt opgegeven bij de registratie 8)7
#7
dus jij bent alexandertje :+
#8
Hmm kzou een guide/instructies lezen die is/zijn dr vast wel
#9
En ik zou de datum van de laatste reply voor jouw bericht eens bekijken...  :/

m.a.w.: nutteloze reply
#10
Geen oude topics omhoog kicken - slotje.