Hello There, Guest! Login or Register


Refferal Systeem
#1
In verband met het verdwijnen van de official list moeten we met nieuwe ideeen en oplossingen komen om spelers naar LVP te krijgen. Naast de aangekondigde mailing, nieuwe site, betere gamemode en andere dingen (onder andere het birthdaymailtopic waar mensen nog op mogen reageren) moeten we met andere nieuwe plannen komen. Daarom zat ik vanavond te denken en dacht ik aan een refferal systeem. Het systeem zelf is heel simpel. Een speler kan andere mensen laten aanmelden op de server, en zodra de nieuwe speler meer dan 10 uren (oid) gespeeld heeft krijgt degene die die speler heeft laten aanmelden een kleinigheidje, karmapunten, bankgeld, of iets anders. Hierdoor krijgen onze huidige spelers een stimulans om vrienden te laten joinen, met hun gang langs te komen en al dat soort dingen.

Dit systeem is ook uit te breiden met toffe competities. Degene met de meeste aangemelde leden krijgt gratis VIP rechten, een videokaart (:p) of iets anders. Deze manier van leden werven zou best effectief kunnen zijn, en daarom zou het goed zijn om hier met zijn allen eens over na te denken. Daarom: opmerkingen, aanmerkingen of suggesties? Reageren maar!

PS: Nakebod zei al dat er zoiets op de planning stond, maar ik post het toch maar even, zodat we er samen iets mee kunnen verzinnen.
Reply
#2
Afhankelijk van de donaties kunnen we natuurlijk wel af en toe een leuke prijs* weggeven, maar videokaarten zijn imho vrij prijzig :)
Orginele GTA SA v1.0 :P
Reply
#3
VIP lijkt me beter ja. 
Reply