Hello There, Guest! Login or Register


Wie doet wat?
#1
Ik zou van iedereen graag willen weten waar hij op dit moment mee bezig is, en wat er nog op z'n persoonlijk todo-lijstje staat. Dat is op dit moment nog vrij onduidelijk. Hoeft niet uitgebreid te zijn, maar even beknopt beschrijven wat je werkzaamheden zijn.
Reply
#2
Op het moment ben ik bezig om de online-lijsten van de nieuwe website te bouwen. Er moeten hier en daar nog wat details in de vormgeving aangepast worden, dat doe ik zodra ik die dingen tegenkom.
Voor de LVP reports ben ik nog een vormgeving aan het samenstellen.
Reply
#3
http://lvp.cc/about/todo.html
Nuff said.
Reply
#4
Ik ben bezig met dev policies afmaken, een toekomstplan voor devving maken, zorgen dat de gamemode geoptimalizeerd wordt.
Reply
#5
Badeend, ik heb ook nog een nieuwe TODO voor je (Zal hem vanavond @ de echte todo gooien):

Bij registratie (Of bij het activatieproces) dient men een vinkje te zetten dat ze de ToS hebben gelezen, en een vinkje voor de Privacy Policy.

Dan vraag #2, is er ook een planning wanneer we een merge tussen gamemode en forum doen qua user/password?
Neem aan dat dat nog steeds gewenst is, wat mij betreft namelijk wel.
Reply
#6
Tijd voor statusupdate: Sup?

De ToS, forum rules, en privacy policy zijn nagekeken door mijn private taskforce.
Inhoudelijk niet veel veranderd, tekstueel gezien wel veel herschreven.

Donatie pagina moet nog aangepast worden.
PDF versie van forum rules moet ik nog even maken nu hij klaar is.
Reply
#7
Had het volgens mij op IRC gezegd al, maar moet zondag ook weer de hele dag werken.

Straks om half 9 weer, maar ik heb tot dan wel tijd. Opa/oma kwamen op bezoek vanmiddag :+
Verder heb ik, als het goed is tenminste, maandag vrij waarin ik ook weer wat kan doen.

Ik ga nu ff SVN update doen en dan is pics gaan maken voor de "How to join" voor WP.
Reply
#8
Ik was helaas het hele afgelopen weekend druk en daardoor al vanaf donderdag of vrijdag nauwelijks meer op irc actief geweest.

Afgelopen week heb ik een beginnetje gemaakt met de crew regulations en zal proberen deze komend weekend af te hebben. Als het schrijven van de community goals deze week open blijft, zal ik dat ook wel gaan doen. Hoewel ik op dit moment nog geen idee heb wat dat zouden kunnen zijn en hoe ik daar meer dan 20 regels over kan schrijven. :')
Reply
#9
De How to join is in principe klaar, alleen nog pics erbij, maar die moesten in de site zelf komen zei Sander.

De Is this a keylogger kan misschien nog wel wat langer.

Comments please^
Reply
#10
Go to your team page and join the Dutch Power Cows (or short: DPC), which currently is in second place in the entire competition.

DPC is eerste op het moment hoor!
Reply