Hello There, Guest! Login or Register


Vlaardingen heeft politiebusje minder.
#1
Slimme actie van de politie  :+ !


Vrijdag avond 15/12/06
Vlaardingen - In Vlaardingen op de kruising Floris de Vijfdelaan met de Dirk de Derdelaan is vanavond een op het oog simpele aanrijding geëindigd in een “onverwachte” ontknoping. Twee personenauto’s waren op de kruising met elkaar in aanrijding gekomen. Omdat de bestuurder nekklachten had is besloten de brandweer te alarmeren die in overleg met het ambulance personeel het dak van het voertuig verwijderd heeft. Tevens heeft de politie een vrouw uit het andere betrokken voertuig in hun busje gezet omdat het behoorlijk koud was dat dit later de vergissing van dit weekend zou blijken werd snel duidelijk toen deze vrouw in de politiebus ook last van haar nek kreeg.

De medewerkers van de ambulancedienst vonden het noodzakelijk dat de vrouw met de grootste voorzichtigheid werd behandeld zodat besloten werd dat ze ook met een wervelplank uit het politiebusje gehaald moest worden. Om te voorkomen dat ook het dak van de politiebus geknipt moest worden is besloten om eerst te proberen de achterbank te verwijderen om zo bij het slachtoffer te komen. Eerst werden alle goederen waaronder twee kerstpakketten en alle benodigdheden die in een politiebusje zitten verwijderd, het busje op blokken gezet en de banden leeg laten lopen voor de stabilisatie. Het lukte de Brandweer met de grootste moeite om uiteindelijk de achterbank te verwijderen
zodat de vrouw op de wervelplank gelegd kon worden om ook richting ziekenhuis gebracht te worden.
Reply
#2
Mjah, met het politie busje naar het ziekenhuis rijden is idd te lastig :+
Het eerste wat ik doe met mijn nek als ik wat pijn heb, is ff goed met het hoofd bewegen, dus dat zou ik dan ook wel doen :+ Dus dan stap ik zelf wel even uit.
Reply
#3
Vlaardingen = home base of Bas van Toor

_O-
Reply
#4
kep en leraan SK die heft rood/oranje haar die noeme we ook BASSIE (google plaatje van bassie  1e is Nep maar  _O-

WE GAAN DE 538 SKOOL AWARD WINNE (jpthijsse college)
Reply