Hello There, Guest! Login or Register

*Dutch* Vraag - Multiplay GTA:SA
san andreas, als je dat niet hebt krijg als je bij een server die witte schermen enzo, zoek bij google naar san andreas downgrader, daar zou je iets moeten kunnen vinden ;)
Reply
Quote:Razor link=topic=2072.msg25705#msg25705 date=1184608635]
san andreas, als je dat niet hebt krijg als je bij een server die witte schermen enzo, zoek bij google naar san andreas downgrader, daar zou je iets moeten kunnen vinden ;)

Ok gevonden hijs aan het downe ;)

Edit// Heb het geprobeerd maar ik krijg

This Program cannot patch the installed version of San Andreas because of the following reason:

D:\GAMES\ROCKSTAR GAMES\ GTA SAN ANDREAS\gta_sa_.exe: Unknown version.

Zal wel komen omdat ik een No-Cd crack erin heb gdaan dus dat bestand heb vervangen ;)
Reply
Hmmm.. Ik had toen ik GTA kocht de 2.00 version. Ik heb een patch gedownload met No CD crack erop + V1.00. Ik speel dus nog altijd zonder CD en online. Dus moet wel werken.

:)
Reply
(07-16-2007, 08:56 PM)Makaveli link Wrote: Hmmm.. Ik had toen ik GTA kocht de 2.00 version. Ik heb een patch gedownload met No CD crack erop + V1.00. Ik speel dus nog altijd zonder CD en online. Dus moet wel werken.

:)

Ik heb em gewoon gedownload van het internet ;)

En die crack erop gedaan ;) dat ik geen cd meer nodig heb ;)
Reply
als je de non-officieele versie hebt van san andreas zegt ie inderdaad unknown version, probeer een versie 1.00 crack te vinden, dan zou het moeten werken, dit probleem heb ik een tijdje geleden ook gehad, toen heb er een andere crack opgezet, toen werkte het wel ;)
Reply
Quote:Razor link=topic=2072.msg25742#msg25742 date=1184665773]
als je de non-officieele versie hebt van san andreas zegt ie inderdaad unknown version, probeer een versie 1.00 crack te vinden, dan zou het moeten werken, dit probleem heb ik een tijdje geleden ook gehad, toen heb er een andere crack opgezet, toen werkte het wel ;)

Dan heb je die vrack warshcijnlijk tog nog er op staan :P ? zou je die kunnen uppe ?, of weetje anders nog site's waar ik het vandaan kan halen ?
Reply
Kijk eens op gamecopyworld.com daar kan je wel een No-CD crack vinden voor versie 1.0  ;)
Reply
Denk dat ik daar mijn crack van gehaald heb. Van [modbreak]disney.com[/modbreak]
Dus ja, is wel aan te raden. Je kan ook gewoon in google zoeken, dan komt die site er op. De eerste links die je dan ziet met mirrors zijn patches.
Reply
no cd-crack != downgrade patch ;)
Reply
(07-17-2007, 12:09 PM)Makaveli link Wrote: Denk dat ik daar mijn crack van gehaald heb. Van [modbreak]disney.com[/modbreak]
Dus ja, is wel aan te raden. Je kan ook gewoon in google zoeken, dan komt die site er op. De eerste links die je dan ziet met mirrors zijn patches.

daar had ik al een keer gekeken voor patcher, maar dat zijn geen .exe bestanden ?
Reply