Hello There, Guest! Login or Register


Verbannen maar ze helpen me niet !!!
#1
Ik heb gisteren een topic gestart en zei dat me broer health hack gebruikte en dat hij niet meer zou spelen maar nu heb ik dankzij hem ook ban omdat we een router thuis hebben.. kunnen jullie me asjeblieft helpen want ik wil heel graag spelen en iedereen mag toch nog een kans? Gisteren zei admin Haze ontkende.. en sloot mijn topic.. ik zeg gewoon alle waarheid om een unban te krijgen maar ze geven alsnog geen unban.. Kan een admins mij asjeblieft helpen hiermee?

Grtz, Ali 
#2
De enige kans die je maakt op een unban is in de banned section ;)
Hier maak je echt geen kans.
Ik wens je iig veel succes :+
#3
banned omdat iets hacks gebruikte, word zwaar gestraft, ook al was miss je broertje het op een andere computer.
Mensen komen vaak met zo een excuus, dus weet niet of er nog hoop is voor jou.

GL
ps ga naar banned section and post het in English niet in NL
#4
Quote:Solid_Rock link=topic=19000.msg208908#msg208908 date=1241684893]
De enige kans die je maakt op een unban is in de banned section ;)
Hier maak je echt geen kans.
Ik wens je iig veel succes :+

Bedankt  :)

(05-07-2009, 10:05 AM)GiLLi link Wrote: banned omdat iets hacks gebruikte, word zwaar gestraft, ook al was miss je broertje het op een andere computer.
Mensen komen vaak met zo een excuus, dus weet niet of er nog hoop is voor jou.

GL
ps ga naar banned section and post het in English niet in NL

Ja, ik heb ook een topic op Ban section in engels maar kan ik toch niks aan doen.. zeg bijv. als ik nog een keer word verbannen dan kunnen ze tenminste zeggen je kunt toch een fout niet 2x maken.. maar dit is de eerste x weet je.. ze moeten me toch nog een kans kunnen geven.. dat vind ik erg  :'(
#5
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik heb nog nooit gezien dat ze iemand nog een kans gaven na het gebruiken van codes.  Of het nu je broertje, je vader, je nichtje van 3 of wie dan ook was.
#6
Quote:Solid_Rock link=topic=19000.msg208924#msg208924 date=1241687527]
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik heb nog nooit gezien dat ze iemand nog een kans gaven na het gebruiken van codes.  Of het nu je broertje, je vader, je nichtje van 3 of wie dan ook was.


Pff, dat word afwachten dus.. misschien doen ze dat wel.. ik speel heel netjes zonder iets te doen en nu ineens dit  :? vind het echt jammer  :roll:
#7
Bekijk je topic maar ;)