Hello There, Guest! Login or Register


Gang arena's
#1
Ik ving ooit wat op over een geheel nieuw gangsysteem in 2.5, maar weet er de details niet van (hint: ben wel benieuwd). Alleen dat het in Los Santos gaat plaatsvinden. Aangezien wapens indoor kunnen in 0.2 kan ik wel een paar locaties voorstellen die tof zijn voor gangs om tegen elkaar te battelen.

De eerste is Big Smoke's Crack Palace. Erg grote indoor locatie met verschillende verdiepingen. Vooral de eerste verdieping (zie link) biedt goede schuilplaatsen en sniperspots. Wellicht is Big Smoke's Crack Palace geschikt om meerdere wars te laten plaats vinden, het is in ieder geval groot genoeg.

De tweede locatie is de RC battleground. Ik hoor net van Nakebod dat het eigenlijk een hele grote locatie is, dus prima geschikt voor zo'n idee. Ook voor CTF of assault overigens! 2 basissen, groot terrein, perfect!

Meer (indoor) locaties zijn moeilijk te vinden. Caligula is ook gaaf, maar dat combineert nogal moeilijk met gokkende mensen. Naast het Los Santos vliegveld zit een soort fabriek die in een missie gebruikt wordt, met veel plekken waar je achter kunt wegduiken. De drie-vier schepen die ingame zitten zijn bijna allemaal ook geschikt, maar aangezien je er gewoon kunt komen als je NIET een gangwar doet vallen die waarschijnlijk af. Of er moeten muren omheen gebouwd worden, maar dat verpest waarschijnlijk het idee van vrijheid. Het huidige adminterrein is ook perfect (vooral omdat het semi-afgesloten is), maar dan moet het adminterrein wel verhuizen.

Als iemand nog meer locaties heeft, spam maar raak :)
Reply