Hello There, Guest! Login or Register


ideeën voor minigames / gamemodes
#1

minigame/feature :

Driving licence

Mijn idee is om een soort van rijschool te maken. Zodra je de eerste keer de server betreed moet je een rijexame afleggen voordat je legaal kunt rijden. De bedoeling is dat je naar de rijschool moet lopen of met de taxi erna toe moet zodra je voor het eerst de op de server komt. hierna begint de les. Dit kan een race van punt a naar punt b zijn. door de toptijd van elke poging te onthouden krijg je steeds een snellere tijd die de volgende deelnemer moet halen.

Bijvoorbeeld. deelnemer 1 : rijd met een tijd van 3 minuten van punt a naar punt b.
de tweede deelnemer van de rijschool moet deze tijd weer verbeteren.

Op een gegeven moment heb je een tijd die lastig te verbreken is.
stel dit is 1 minuut 30.

de volgende persoon die nu voor het eerst registeerd/op server komt moet deze tijd eenmalig verbreken om zijn rijbewijs te halen. zodra hij deze heeft hoeft hij deze test niet meer af te leggen.

Als hij nog geen rijbewijs heeft kan hij een boete krijgen per minuut of per 2 minuten.
Reply
#2
Dit is moeilijk. Mensen vinden het waarschijnlijk vervelend om, als ze een nieuwe server leren kennen, eerst opdrachten te moeten uitvoeren voor ze gebruik kunnen maken van alles wat de server te bieden heeft. Ik had ooit al eens bedacht dat een verplicht rijbewijs halen de perfecte 'straf' is voor mensen die cruises verneuken door als een gek te rijden. Het is dan een leuke straf die je spelenderwijs duidelijk maakt dat je beter uit je doppen moet kijken als je een cruise verpest. Aan de andere kant is een cruise nogal random, verschillen de meningen van admins over hoe irritant mensen zijn bij een cruise en wordt het nogal subjectief. Ik vind het zeker een erg leuk idee, maar of het praktisch is weet ik niet.
Reply
#3
NEW!

Minigame: The dukes.

Julie kennen vast nog allemaal de wat oudere serie: The dukes of Hazzard.
De twee broeders met hun General Lee altijd crossen door de omtrek. Met Rosco P. Coltrain en Eenos achter zich aan.
Natuurlijk die Boss Hogg als baas van de politie. Zus daisey op de boerederij met oom Jessey.
Nu dacht ik, dat kan nog wel eens een leuke Minigame worden!

Het Idee: Als je de minigame start, dan kom je in een auto terecht. Een player zal in de General Lee terecht komen, de andere komen in een politie-auto.
Er komt dan een count-down, bij GO gast de general Lee er vandoor, de politie auto's volgen. Het doel van de politie auto's is om de general van de weg af te krijgen, het liefst meteen over de kop laten rollen. De general Lee moet een parcour volgen, zoals julie in de serie ook wel gezien hebben, gaat dit vaak door bossen en over een aantal jumpes. De General Lee volgt dit parcour, met de politie auto's er achter aan. De General Lee moet door zo slim mogelijk rijden de politie achterop te laten komen, of zelfs te laten crashen.
Als de general Lee naar afloop van het parcour het gehaald heeft, krijgt de driver geld. Beukt een politie auto de general van de weg, en ligt de general helemaal van het parcour af, of ligt op zijn kop, dan krijgt de politie driver het geld.
Wel moeten de wapens disabled zijn, zodat ze niet de general van de weg af kunnen schieten.

De plek: Iedereen zal vast wel een keer op mount chilliad geweest zijn. Ergens in het midden van de berg, kan je een ander parcour nemen, terug naar beneden, door de bossen. Dit parcour is zeer heftig, en er zitten een aantal jumps in, persoonlijk denk ik zelf dat dit een leuk parcour kan zijn voor deze minigame.

Mogelijke Problemen: Heel vaak bezoeken cruises mount chilliad, het kan dan zo zijn, dat als dan die minigame start, dat de cruise gasten met hun vaak snelle en getunde auto's er tussen gaan rommelen, zij halen dan zo de general-lee in. Een politie auto, heeft een wat langzamer acceleratie tempo en snelheid. Misschien kun je dit probleem oplossen door de minigame een tijdslimiet mee te geven, 1x per uur mag deze mini-game gestart worden. Als cruise drivers dan toch juist in die 10 minuten tevoorschijn komen, dan kunnen ze een jail krijgen.

Ideën: Zelf mis ik nog wat, hebben julie nog ideen of aanpassingen in de minigame, post ze dan alsjeblieft!

Groetjes Maarten  ;D
Reply
#4
LMAO  ;D

Dit lijkt mij inderdaad een erg leuk idee  :D


Reply
#5
Leuk idee idd :) Ik neem aan dat degene in de General Lee net zo lang door kan rijden totdat z'n auto aan puin is en hij wel uit MOET stappen. Ook ga ik ervan uit dat de mensen in de politieauto's geld krijgen als ze de GL pakken.
Reply
#6
jah  ;D
Reply
#7
Parkinggarage challenge/race.

Onder het vliegveld van SF heb je een enorm mooie gelegenheid om een fast-paced race op te zetten, namelijk onder de airport.
Hier kun je een snel en behending circuit opzetten. Lijkt mij een super race daar!
Reply
#8
Races worden niet meer als losse minigames opgenomen.
Dit omdat we in LVP 3.0 on the fly races kunnen aanmaken.
Misschien is het wel een idee om een topic te openen waarin we mogelijke race locaties/routers neerdumpen, zodat die tegen die tijd aagenaakt kunnen worden, en niet worden vergeten :)
Reply