Hello There, Guest! Login or Register


[Dutch Inside *Intel sound*] Banned --> Never played!!!
#21
Ik heb 0.2.2, dat is de nieuwste toch?
Heb deze begin deze week pas geïnstalleerd namelijk...

Edit, nee dus, nu is het 0.2x.
Die geinstalleerd, geen succes
#22
gisteren (of eergister) is er een nieuwe versie uitgekomen :X
#23
(11-21-2008, 05:31 PM)Twilight link Wrote: gisteren (of eergister) is er een nieuwe versie uitgekomen :X

Zag het ja,
Met de nieuwe versie krijg ik ten eerste al geen melding meer van een ban. De rest is hetzelfde, binnen 3 seconde nadat ik verbinding heb wordt deze weer gesloten.

Edit: krijg je de melding van de ban weer...
#24
Niemand?
#25
Inderdaad, niemand. Misschien kan je eens wat screens posten. Niemand snapt er wat van en tot nu toe ben je de enige met problemen op dit niveau..
#26
Screen:

[Image: naamloos-12.jpg]

Niets raars aan, lijkt me, op dat banned na ;)
#27
Heb je nog een PC thuis staan waar je het op kan proberen? Kan je je pc eens meenemen naar een vriend en daar eens connecten (of misschien via een VPN, andere manier om een nieuw IP te krijgen?)

Wij hebben alle mogelijke banopties bekeken maar je komt nergens voor in ons banbestand, je kan ook eens op irc komen en connecten naar de server terwijl een managementlid in #lvp.echo kijkt wel IP-adres er binnen komt.

verder ben ik "out of options"

Het vreemde is dat je naam en ip NERGENS worden vermeld in de logs. Als je connect en de banmelding krijgt zou dat normaal gesproken gelogd worden (naam + ip)


Deaken
#28
In de echo server zit ik nu,
Reageert echter geen admin. Ik zie enkel wat er gebeurt in de server ;)

irc blijft in elk geval wel open staan, in afwachting :D
Andere pc hier gaat helaas niet, geen pc die verder san andreas heeft.

(in de irc server ben ik ook vdvorst)

Edit: wat ik wel lees: http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=16597.0

Router staat niet goed bekend, al kan ik met deze router goed via p2p downloaden, en gaan andere games en servers wel... ;)
Al heb ik de v2, versie, en gaat de link over v1