Hello There, Guest! Login or Register


free LVP BUS-TOUR
#1
Ik wil samen met vrienden een soort bus-maatschappijg oprichten, de bus kan dan pendelen tussen te bestaande haltes (bushokjes) en uiteraard ook tussen nieuwe zoals Ammunation en armor en health-pickups. Ik en dus verschillende mensen zullen allemaal met een bus rijden tussen verschillende routes. Zo kan er dan een bus zijn met als eindhalte het Pirate-Ship, of er kan een bus zijn die naar alle properties rijd etc. Om dit te vergemakkelijken, zou er iets moeten zijn dat de bus een volledige healt blijft hebben of als iemand de bus beschiet of jacked gejailed word. Het is dus nu aan jullie om te zien wat jullie kunnen doen voor deze gratis bus-maatschappij. Het lijkt mij het beste algemeen bericht te verspreinden in LVP dat diegene die de bus beschiet, jacked of ramt gejailed word.

Greetz,


Free LVP BUS-SERVICE
#2
Lijkt me niet zo'n goed idee. Mensen ingame willen elkaar nou eenmaal carjacken of beschieten etc. Zo'n beperking om dat niet te doen is al op het schip. Om dat ook nog eens in een bus te hebben lijkt me niet echt leuk. Misschien is het voor jou een uitdaging om voor bescherming te zorgen als je in de bus rijd? :)
#3
ach komop XL... das een hartstikke leuk id xD

laat die boyz ;-)
#4
Dit idee gaat er niet komen toch?
#5
rebox... kan je ook wat nuttigs posten?
dit topic is al 3 maande oud.... (en idee is afgekeurd)

8)
#6
ReBox, zoals je ziet ben je al gewaarschuwd, zou je in het vervolg on-topic willen posten en geen oude topics omhoog willen kicken?

bvd

Deaken
#7
Daar komt bij dat ze best een busmaatschappij mogen beginnen, maar dan wel met wat nu beschikbaar is. Dat betekend dus niet extra regels die slecht tot niet te handhaven zijn, en ook geen extra voertuigen.
Wat je doet ingame moet jezelf weten, dat bepalen wij echt niet.  O-)