Hello There, Guest! Login or Register


Lag in LS
#1
Ik heb dit al een paar maanden maar speel nooit in LS dus maakte me er niet zo druk om, maar ben nu wel nieuwsgierig waarom ik eigelijk begin te haperen..
Want dit spel neemt niet veel CPU in beslag maar toch lag ik?

Weet iemand misschien hoe dat komt en hoe ik het ken fixen?

Peace,
Thug
#2
Ik weet niet of het al gefixed is maar er was een bug met races waarbij een heleboel auto's op elkaar terecht kwamen = LAG.
Aangezien er een race daar in de buurt is, krijg je dat.
#3
Bedankt voor je reply maar dat is het denk ik niet want ik had er ook last van bij SP..
#4
Thug ik denk dat het aan je zelf ligt dan, Als het echt irritant word zou ik GTA opnieuw instaleren, dat is dan waarschijnlijk de enigste manier.  :X
#5
Ik heb het soms ook, terwijl m'n pc et makkelijk moet trekken.
Maar ik heb het alleen als ik ingame de radio aan heb, als ik dat geluid uitzet dan loopt alles weer perfect. Ook als ik daarna gewoon m'n mp3's buitenom afspeel.
Weet niet of je die radio aan hebt, maar zo ja, probeer et is ^^
#6
(06-10-2008, 12:08 PM)estroe link Wrote: Ik weet niet of het al gefixed is maar er was een bug met races waarbij een heleboel auto's op elkaar terecht kwamen = LAG.
Aangezien er een race daar in de buurt is, krijg je dat.

Die bug is volgens mij op het moment ONMOGELIJK. Dat omdat de race-handler zo in elkaar zit, dat er evenveel auto's worden gespawned als dat er deelnemers zijn. En als de race weer is afgelopen, dan zijn de auto's ook weer weg.
#7
Ik denkt dat het toen nog niet zowas, allesins, het is bijna 2 maand geleden :+
#8
Het is nu ook over trouwens nadat ik mijn pc opnieuw had geinstalleerd..
Had er waarschijnlijk te veel virussen erop..
Maar bedankt allemaal voor jullie reply op deze topic :)

Peace,
Thug :7
#9
Oftewel, fixed aka lock.