Hello There, Guest! Login or Register


/prolimiet verhoog kapot
#1
ik heb gehoord op de server dat het prolimiet systeem het niet meer doet.

ik speel veel in deze server en ik wou mijn limiet verhoogen ( ik heb proaccount ) en toen ging het niet, ik kreeg dus te horen dat hij het niet doet en mijn vraag is dus:

Waneer wordt het weer gemaakt?
En zolang het niet gemaakt is en mijn bank vol is willen jullie dan pluspoint geven dat ik dan weer geld op mijn bank kan zetten?

Mijn speelers naam is Sjorskee.nl
Groetjes sjors
Reply
#2
dit hoort in bug report deel,

den kdat her nooit gefixts gaat worden, het is niet meer nodig (pluspoint krijge is simmpel)

8)
[modbreak]
Als je denkt dat een bepaald topic niet in de juiste afdeling staat gebruik dan de “report to moderator” functie. Let aub ook op je taal en spelling. Het is niet erg om wat taalfouten te maken maar het moet wel leesbaar blijven.
[/modbreak]
Reply
#3
Aaaha ,, oke
Reply
#4
(04-08-2007, 02:24 PM)oostcoast link Wrote: dit hoort in bug report deel,

den kdat her nooit gefixts gaat worden, het is niet meer nodig (pluspoint krijge is simmpel)

8)[...]

sorry voor de (kleine) kick maar ik weet niet hoe je dan zo snel aan veel pluspunten komt, ik heb niet erg veel speeltijd (zo'n 110-120 uur misschien ligt het daaraan), en 1 pluspunt dat stamt uit ongeveer december. dus ik snap niet hoe je daarbij komt.
Reply
#5
(04-23-2007, 04:29 PM)w1z13 link Wrote: sorry voor de (kleine) kick maar ik weet niet hoe je dan zo snel aan veel pluspunten komt, ik heb niet erg veel speeltijd (zo'n 110-120 uur misschien ligt het daaraan), en 1 pluspunt dat stamt uit ongeveer december. dus ik snap niet hoe je daarbij komt.
het gebeurt niet automatich! vraag een admin als je er een nodig hebt

8)
Reply
#6
oostcoast is the master op dat gebied ofnie? _O- :+
Reply
#7
dat blijkt ja :, maar k denk dat et nuttig zou zijn als we wat minder nutteloze posts zouden maken (en mijn toetsenbord het eens normaal deed)

dus back ontopic

(van wie oostcoast ?, of krijg je die punten van zomaar iemand als je t vraagt)


Reply
#8
ehhm vraag een admin? k wil niet niet admins gaan beledigen omdat ze nooooooit wat geven (meestal terecht :P )
je moet er maar zelf achter komen bij wie je moet wezen....


8)
Reply
#9
Sowieso is het pluspuntenidee een beetje uit zn verband geraakt. Iedereen vraagt bij het minste of geringste om een pluspunt. Een bankrekening van 15 miljoen is toch ook meer dan genoeg?
Reply
#10
Eigenlijk, als ik kijk wat ik gebruik is 30 miljoen ruim zat. Ik gebruik ongeveer 10 miljoen aan wapens en als je dan timeout hebt(volgens mij verlies je dan wel je geld) kan ik dat weer opnieuw kopen en met 5 miljoen dus niet :P Maarja, mijn bank zit vol dus gebouwen heb ik niet meer nodig.. dus eigenlijk is voor de meeste mensen 20 ofzo wel gewoon genoeg denk ik. De mens is hebberig ;)
Reply