Hello There, Guest! Login or Register


Survival race
#1
Sorry for the dutch text, but I just had a great idea :)

Quote:(23:55:37) (%Ronaldlokers) bij wij moet ik zijn voor minigame ideeën?
(23:56:21) (%Ronaldlokers) wij = wie :')
(00:00:55) (&Badeend) die mag je hier neerplempen :p
(00:06:12) (%Ronaldlokers) ke
(00:06:22) (%Ronaldlokers) ik heb een hersenpinsel over een survival wedstrijd
(00:06:40) (%Ronaldlokers) ik heb het alleen nog niet helemaal uitgedacht :+
(00:07:06) (%Ronaldlokers) maar het zou een race zijn met meerdere onderdelen
(00:07:24) (%Ronaldlokers) 3 of 4 onderdelen
(00:07:37) (%Ronaldlokers) fietsen / auto rijden / rennen / duiken
(00:07:53) (%Ronaldlokers) in die stad waar de tram doorheen rijd en waar die schepen liggen
(00:08:13) (%Ronaldlokers) waar die schepen heb je ook een stuk met rotsen waar je maar op 1 manier doorheen kan (door te duiken)\
(00:08:27) (%Ronaldlokers) lijkt me wel een leuk spel element
(00:08:31) (%Ronaldlokers) ipv racen of vechten
(00:09:15) (%Ronaldlokers) en misschien kan je het zelfs zo bouwen dat er 2 finalisten zijn die teleporteren naar dat schip wat daar in de zee ligt en dat ze dan moeten vechten
(00:09:27) (%Ronaldlokers) en degene die blijft leven is wanneer ^^
(00:09:41) (%Ronaldlokers) je kan het zo uitgebreid maken als je wilt lijkt me :)
(00:09:50) (%Ronaldlokers) maar dan moet er wel naar de speeltijd gekeken worden
(00:10:07) (%Ronaldlokers) maar is zo'n survival tocht te maken?
(00:11:21) (%Ronaldlokers) of is het een stom idee?
(00:13:17) (%Ronaldlokers) geef maar toe Badeend, het is een goed idee, maar het is niet uit te voeren ^^
(00:18:21) (&Badeend) ehm
(00:18:37) (&Badeend) het lijkt me iig verstandig om dit naar 3.0 door te schuiven
(00:18:43) (%Ronaldlokers) juh
(00:18:56) (%Ronaldlokers) sowieso door het aantal voertuigen wat je nu al niet kan missen ^^
(00:19:54) (&Badeend) ook dat
(00:20:13) (%Ronaldlokers) maar het is wel uitvoerbaar zoiets?
(00:20:14) (&Badeend) het is een beetje te uitgebreid om nog in 2.6 in te bouwen
(00:20:21) (&Badeend) dat vast wel
(00:20:37) (%Ronaldlokers) lijkt me namelijk een leuke insteek op de huidige games
(00:20:42) (%Ronaldlokers) waarbij je maar 1 onderdeel hebt
(00:20:46) (&Badeend) idd
(00:20:55) (&Badeend) leuk idee iig ;)
(00:21:19) (%Ronaldlokers) noteer jij het ergens zodat er later naar gekeken wordt? of moet ik het @ forum dumpen?
(00:21:38) (&Badeend) je mag het wel ff @ forum plempen

Het idee is dus een survival met meerdere onderdelen, namelijk:
  • Fietsen
  • Auto rijden
  • rennen
  • duiken

Het autorijden zou kunnen beginnen bij het vliegveld op D,4 (einde van de baan)
Het duiken zou moeten plaatsvinden bij de rotsen aan de oever bij C,2 .
De rest zou op locaties ergens tussen deze 2 punten moeten plaatsvinden.

en heel misschien is het ook leuk om er een "pool" systeem van te maken zodat er bij elk onderdeel 1 speler afvalt. En dan is het misschien leuk om ook een gevecht te laten doen door de 2 laatste spelers, degene die overleefd wint.

De lengte van alle elementen is natuurlijk afhankelijk van de tijd die nodig is om het parcours af te leggen. Misschien is het leuk om meerdere classes te maken die in lengte en moeilijkheid verschillen?

Dit was iig mijn hersenpinsel, ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden :)
Reply
#2
Lijkt me erg leuk om een soort van last-man standing te hebben...
Het laten afvallen van een speler is zeker mogelijk... (wel eens gezien, of praat ik nu poep :$)
Reply
#3
Je hebt toevallig toch niet Borat laatst gesproken he? :)

Die had namelijk een vergelijkbaar idee :)
En het idee klinkt mij wel geinig.
Reply
#4
(05-31-2007, 03:01 PM)Nakebod link Wrote: Je hebt toevallig toch niet Borat laatst gesproken he? :)

Die had namelijk een vergelijkbaar idee :)
En het idee klinkt mij wel geinig.

nee toevallig niet nee, maar dat geeft dus al wel aan dat er vraag naar is naar zoiets ;)
Reply
#5
Wel een goed idee. Er zat ook een soort marathon in de singleplayer, waar je eerst moest zwemmen, dan fietsen en dan een heuvel op lopen. Dit was erg leuk om te doen, ook al had je na 15 minuten spatie indrukken wel een lamme hand :P

Het lijkt me ook een goed idee als het in deze marathon beperkt blijft tot lichamelijke inspanningen, dus geen stukje in de auto. Ook het schieten op het einde mag wat mij betreft geschrapt worden, bij een echte marathon ga je als nr. 2 ook niet de nr. 1 afschieten om alsnog te winnen :P

Ik heb ook even een ideetje in elkaar geflanst van een eventuele route.

[Image: marathon.jpg]

Rood = lopen
Groen = fietsen
Blauw = zwemmen/duiken

Op/aanmerkingen? Kom maar op  :+
Reply
#6
Lopen = te ver denk ik.
Denk dat je over dat stuk 5 minuten doet ofzo, en dan nog fietsen + zwemmen.

OMFG! You let me talk Dutch!

Walking = too far I think.
Guess that it will take you 5 minutes for the red part, and then you also have to bike and swim.
Reply
#7
Well guess again, I did the marathon and its quite short tbh. The running part takes around 1.5 minutes, the bike part not more then 1 minute (if you dont bump into anything) and the swimming takes around 1.5 to 2 minutes (and I almost drowned there :P)
Reply