Hello There, Guest! Login or Register

LVP 2 - IRC
Simpel gezegt; je hebt helemaal gelijk.

De primaire motivatie vanuit welke ik gekozen heb om het op een geslotere manier plaats te laten vinden is de traagheid die het Management op dit moment kent. Dit is tevens de reden dat ik ongeveer een half jaar terug serieus begonnen ben met het opsplitsen van het Management; de besluitskring is te groot, er zijn veel te veel mensen en over grotere veranderingen blijven we vaak veel te lang zeuren.

De plannen voor LVPv2 kwamen rond juni op tafel. Ze zijn met name ontstaan vanuit iets wat ik al langer wilde (de huidige website zou origineel ook profielen e.d. krijgen), de afnemende player counts en een hoge nood aan betere beveiliging. De boel moest overhoop, er moesten nieuwe policies ingevoerd worden, en eigenlijk moest er veel gaan veranderen. Te veel. Hoe zeer ik jullie ook respecteer, alles bespreken (van beveiligingsimplementaties tot database-gameserver synchronisatie tot website en statistieken/andere programmatuur) zou veel te lang gaan duren, vandaar dat ik eerder al begonnen ben met een idee waar Deaken onlangs ook mee kwam: Task Force(je)s. Laten we wel wezen, Sander en jij zullen weinig kunnen toevoegen qua beveiliging waar Rutger en Bakura dat weer wel kunnen. De besluitgroep klein maken leidt tot snellere ontwikkelingen.

In januari dit jaar ben ik begonnen met het schrijven van regels; amper reacties. Al vaker vraag ik bij mensen in PM's of ze ideeën hebben op het gebied van websites, wat ze belangrijk vinden rondom LVP, met name aan spelers/crew waarvan ik weet dat ze slechts om bepaalde redenen op LVP verblijven. Iets wat mij best wel irriteert is de mate waarin sommige crew- en Management leden gewoon niet duidelijk zijn, weinig initiatief tonen of over het algemeen weinig betrekking tonen bij Las Venturas Playground. Jou reken ik daar niet onder. Al sinds jaar en dag zet ik me heel erg veel in voor LVP, en sinds januari 2008 kan ik geen credit meer nemen voor mijn werk. Ik zal niet aan iemand kunnen vertellen dat ik de website gemaakt heb, de crew kan ik niet meer vertrouwen en zelfs het development team had tot enige weken geleden een lek.

Punt is, er moet enorm veel gebeuren. In het begin was LVPv2 een plan van mij en Rutger, waarna Dik erbij kwam. Langzaam maar zeker groeide het groepje en kwamen er Management leden bij, op een moment dat de grootste beslissing al genomen was: het komt er. Ondanks dat ik me zeer zeker realiseer dat het vanuit jouw perspectief, en wellicht ook het perspectief van Deaken, Pugwipe, slein, FiXeR, Fireburn e.a. eerlijker had geweest om jullie hier direct bij te betrekken ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. In mijn ogen heeft alles tot zover zeer soepel verlopen, er zijn geen serieuse problemen geweest op het gebied van ontwikkeling of planning en de communicatie was duidelijk en direct. Er was overzicht. Naarmate het project vorderde, laten we wel wezen, het is nog niet af, zijn er steeds meer mensen bijgekomen. Nu heeft het hele Management toegang en kan inbreng geven.

Dat ik in jouw geval niet subtiel genoeg ben geweest in het privé bericht spijt me. Ik was in de veronderstelling dat je vroeger dergelijke ambities had, en tegenwoordig, nu je de community goed genoeg kent, ruim tevreden was met je plek in het Management. Dit heb ik in het gesprek zelf ook aangegeven, ik citeer: "ik breng het gelukkig weer geheel verkeerd". Dat ik daarna niet meer op je vragen reageerde heb ik naar mijn weten al eerder excuses voor aangeboden, er kwam iets dringends tussen en op wat basic chat in .man na heb ik er eigenlijk niet meer bij stil gestaan. In de post waarin ik mijn onvrede uitte heb ik ook niemand persoonlijk aangewezen, noch nadruk gelegd op bepaalde bezigheden. Als jij het gevoel hebt dat ik je niet concreet genoeg aangegeven heb wat ik verwachtte dan hoef je je dus niet aangesproken te voelen, dan is het mijn schuld, no hard feelings :)
Reply

Messages In This Thread
LVP 2 - IRC - by Peter - 08-30-2009, 10:59 PM
Re: LVP 2 - IRC - by Peter - 08-31-2009, 09:20 PM
Re: LVP 2 - IRC - by Richard - 08-31-2009, 10:54 PM
Re: LVP 2 - IRC - by Sander - 09-01-2009, 10:50 AM
Re: LVP 2 - IRC - by Richard - 09-01-2009, 10:53 AM
Re: LVP 2 - IRC - by Sander - 09-01-2009, 01:28 PM
Re: LVP 2 - IRC - by Peter - 09-01-2009, 01:55 PM
Re: LVP 2 - IRC - by Fireburn - 09-01-2009, 02:12 PM
Re: LVP 2 - IRC - by Dennis - 09-01-2009, 02:43 PM
Re: LVP 2 - IRC - by Peter - 09-01-2009, 07:08 PM