05-22-2007, 02:50 PM
De opbrengsten van de properties zijn de afgelopen weken/maanden wel erg naar beneden gegaan, waarom is dat eigenlijk gebeurd? Een tijdje terug kon je Woutertjes Waterstation of Drive-In Cinema kopen voor minder dan de 600.000 die het per minuut opleverde. Nou hoeft het ook niet zóveel te zijn maar iets meer voor de properties zou voor de meeste denk ik wel fijn zijn.
En zo ontzettend veel properties zijn er niet vind ik, want sommige props hebben ook verschillende locaties. Wie maken die props dan en waarom hebben de andere steden dan geen "secret" properties zodat er behoorlijk wat meer zijn die je ook nog is moet weten te vinden, zoals XL al zegt.
Quote: Ik vind dat het sellen overal zou moeten kunnen. Dan hoef je niet terug naar een andere prop..ROFL! You can't be serious on that, right Patriot?
En zo ontzettend veel properties zijn er niet vind ik, want sommige props hebben ook verschillende locaties. Wie maken die props dan en waarom hebben de andere steden dan geen "secret" properties zodat er behoorlijk wat meer zijn die je ook nog is moet weten te vinden, zoals XL al zegt.