Threads: 118
11-05-2006, 03:29 PM
(This post was last modified: 11-15-2006, 07:14 PM by FiXeR)
- Maillijst
- Geef nieuwe (en bestaande) users de mogelijkheid om op de hoogte te worden gehouden van ontwikkelingen. Dit moet wel een opt-in worden, dus de checkbox "Keep me up to date with developments" standaard uitgevinkt. In het nieuwe CP moet dat te wijzigen zijn. Mensen nieuwsgierig maken met nieuwe features zorgt voor een vaker terugkomend publiek. Elke bestaande user zou eventueel een eenmalige mail kunnen krijgen (als 3.0 uitkomt) met daarin duidelijk het bericht dat je geen verdere mails krijgt tenzij je dit instelt in je profiel.
ACCEPTED
- Het schip
- De plank moet deel worden van het autojail-gebied. Verder zou een bericht dat het een PEACE-ZONE is ook wel duidelijk in beeld mogen, maar bij de vaste spelers zal dat waarschijnlijk alleen maar irritatie opwekken als je 30x per sessie naar het schip gaat. Het idee van Rico dat nieuwe spelers verplicht de rules moeten lezen spreekt me daarom ook erg aan.
ACCEPTED
- Speedhack-detectie
- Ik heb ooit eens in IRC voorgesteld om een speedometer ingame te hebben, optioneel. Dat bleek niet zo'n erg goed plan omdat het voornamelijk als irritant wordt ervaren. Maar misschien kan de snelheid achter de schermen wel bijgehouden worden en de admins een melding geven bij een mogelijke speedhacker. Ik heb verder (nog steeds
) geen verstand van Pawn, maar kan me voorstellen dat dit erg cpu-intensief is.
DENIED
- Chase en 0.2
- In plaats van alle kleuren veranderen kan in 0.2 een icoontje als deze
gebruikt worden voor de terrorist. Minder storend en net zo duidelijk.
ACCEPTED