03-26-2007, 04:21 PM
Jail met een minuutje verhogen lijkt me voldoende. Er zijn ook mensen die met heel weinig health net op het randje van de ramp gaan staanÂ
Verdwaalde kogels zijn dan zelfs al dodelijk en een kick of 5 minuten jail vind ik dan een beetje overdreven.
Wel moet er wat gedaan worden aan het shiplamen. Het is bijna iedere keer een uitdaging om levend van het schip te komen als je /taxi 0 hebt gedaan. Een oplossing ervoor weet ik niet echt. Wellicht kun je net als bij spawnprotectie ervoor zorgen dat je geen damage krijgt en dat dit ook nog even duurt als je van het schip afgaat (10 sec.).
Verdwaalde kogels zijn dan zelfs al dodelijk en een kick of 5 minuten jail vind ik dan een beetje overdreven.Wel moet er wat gedaan worden aan het shiplamen. Het is bijna iedere keer een uitdaging om levend van het schip te komen als je /taxi 0 hebt gedaan. Een oplossing ervoor weet ik niet echt. Wellicht kun je net als bij spawnprotectie ervoor zorgen dat je geen damage krijgt en dat dit ook nog even duurt als je van het schip afgaat (10 sec.).